OT/ Stay friends
Är det fler här som gått med i Stay friends för att hitta sina gamla skolkompisar?
Jag gick med men kom på efter bara ett par timmar att vem som helst kunde hitta mig, så jag gick ur som medlem omgående ( lever skyddat så gott det går för våldsam man)
Men ändå var jag tvungen att betala hela avgiften på nästan 300 tror jag det var. Försökte förklara min situation men fick bara spydiga svar tillbaka.
Blir så irriterad på sånt 
Vet inte Mysan. Blev totalt handlingförlamad som vanligt och blev förkrossad över att ingen förstod problemet. Jag har nog inga rättigheter även om jag är offer för en våldsman
Fy fan, tycker det är dåligt av dom! Vänd dig till nån chefs-aktigt där…
Ja, men jag tror det var chefen jag pratade med tyvärr

Huh nej, dom vill jag inte ha kontakt med.. är så nöjd över att slippa dom. Mina fd klasskompisar alltså.
Tråkig situation du hamnat i.

Jag är med på stayfriends… fast gratismedlems varianten… så jag kan ju inte läsa alla meddelanden o så….
men det var förjävligt av de att göra så…..

Förresten…du kan vända dej till konsumentombudsmannen…. du har ju ånger rätt när du köper en vara och det är ju en tjänst du köpt…. så det borde funka…
ARN heter det!!!! allmänna reklammationsnämnden 
Hmm, går det kanske? Till mig sa de på Stay friends att i och med jag godkände medlemskapet så kan jag inte ändra mig. Han sa oxå spydigt. Du fick ju åtminstone några timma för pengarna 

dumma människor..ska jag åka dit å fråga hur mycket spö dom ska ha ala pippi långstrump å sen får vi se om han förstår hur det känns att vara hotad å leva under skydd?
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#10 JA, åk dit ala pippi och sätt översittarna på plats
KRAM

mmoohahahhahaha,,,,,kan i alla fall ringa dit å fråga om dom behöver negativ uppmärksamhet via tex en gratis tidning som metro?
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Ja, det skulle nog ta skruv på översittarna, he he 
Glömde, de får ju riktigt dålig kritik genom oss nu. Tänk på alla som googlar och får läsa detta.

hehehe……
#14 Inte så bra för dom, men dom får skylla sig själva! Hehehe
#16 HELT RÄTT Mysan