Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 808 ggr
Svea-
0

ingen medicin i dag

jag "glömde" bort tiden i går kväll/natt så jag städade marsvinburarna och badade marsvinen till kl var 05.00 helt plötsligt.Har verkligen noll koll på tiden,speciellt när jag är i gång med något jag verkligen gillar.

så jag fick snabbt krypa ner i säng för att få 1-2 timmars sömn.Hörde absolut inte kl när den ringde,vakande av att jag låg på klockan med ena örat.Ville väl verkligen vakna!,,,så jag vakande vid 13-tiden.

åååå..ja det blev ju kaos…vad annars?,,,nu är jag splittrad å…dagen e blläää

tog ej min medicin eftersom kl var så mycket..

Jag känner av det på en ggr…är så ofukuserad å kan ej tänka klart en tanke..å det blir så fel å snurrigt överallt..

om ni inte tar eran medicin,hur mår ni då?hur funkar ni då?

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Froddel
0

Vad hade hänt om du tog den mitt på dagen när du vaknat då?

(jag äter ju ingen sån med.)

Svea-
0

det blir ju försent.det händer ju ingenting annars så.det blir bara det att medicinen ska ju hålla i 8 timmar.å mina 8 timmar från å med mitt på dagen innebär ju att den tar slut mitt i natten då…å då går jag upp i varv sen är jag vaken hela natten igen,,,å så fortsätter det,,,nej bra,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Froddel
0

OkGladdå förstår jag!

Svea-
0

ojojojoj… vilken dag.. e uppe i varv… har svårt å få nått gjort.. barnen på grönan med farmor.. å jag bara bläddrar på läppen å… kommer ej i gång.. måste få nån ordning i huvet nu… hjärtat  slår i 180 km i timmen..

ska be svärsonen gå med ut med hundarna snart,, å sen komma hem å få nått gjort..hhuuuaa..