ingen medicin i dag
jag "glömde" bort tiden i går kväll/natt så jag städade marsvinburarna och badade marsvinen till kl var 05.00 helt plötsligt.Har verkligen noll koll på tiden,speciellt när jag är i gång med något jag verkligen gillar.
så jag fick snabbt krypa ner i säng för att få 1-2 timmars sömn.Hörde absolut inte kl när den ringde,vakande av att jag låg på klockan med ena örat.Ville väl verkligen vakna!,,,så jag vakande vid 13-tiden.
åååå..ja det blev ju kaos…vad annars?,,,nu är jag splittrad å…dagen e blläää
tog ej min medicin eftersom kl var så mycket..
Jag känner av det på en ggr…är så ofukuserad å kan ej tänka klart en tanke..å det blir så fel å snurrigt överallt..
om ni inte tar eran medicin,hur mår ni då?hur funkar ni då?
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Vad hade hänt om du tog den mitt på dagen när du vaknat då?
(jag äter ju ingen sån med.)

det blir ju försent.det händer ju ingenting annars så.det blir bara det att medicinen ska ju hålla i 8 timmar.å mina 8 timmar från å med mitt på dagen innebär ju att den tar slut mitt i natten då…å då går jag upp i varv sen är jag vaken hela natten igen,,,å så fortsätter det,,,nej bra,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Ok
då förstår jag!

ojojojoj… vilken dag.. e uppe i varv… har svårt å få nått gjort.. barnen på grönan med farmor.. å jag bara bläddrar på läppen å… kommer ej i gång.. måste få nån ordning i huvet nu… hjärtat slår i 180 km i timmen..
ska be svärsonen gå med ut med hundarna snart,, å sen komma hem å få nått gjort..hhuuuaa..