Linhof…ska vi göra en msn-lista? jag har mysan på msn men hon e sällan där.. vilket mysan varnade mig för…heheheh.. men ev en msn-lista för oss prat-galningar?
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

starsof… tja varför inte? jag är iof aldrig eller nästan aldrig där heller *fniss* sitter oftast vid datan på dagtid…eller nattetid. på kvällen vill gubben ha sin data tillbaka o jag sitter sällan vid min egen….den står i hallen o jagh känner mej lite bortglömd o undanskuffad där

Svea här igen.. jo man kan ju logga in där,men man själv behöver ju ej vara synlig,man bestämmer ju själv.
Jag loggar in som offline sen väljer jag när jag vill chatta.
Vi är väl ganska lika skulle jag tro,fullt upp 24 timmar om dygnet å sn när natten kommer är datan min bästa vän.
hur går vi tillväga? skapa en msn-tråd?
eller…?,,, kram…

Svea jag brukar vara "inte vid datorn" och det stämmer nog… kroppsligt är jag ju där men mentalt? då är jag i tvättstugan, disken, på iFokus, googlar, dammar o dammsuger, viker kläder, pratar i telefon, far omkring o låtsas att städa när jag egentligen frambringar mer kaos än innan….
o har jag tur så kanske jag ser att nån vill prata med mej *fniss* jooo o så lovar jag att höra av mej sen men glömmer bort det… världens sämsta kompis men av nån outgrundlig anledning gillar de mej ändå 

oj! ja en msntråd kanske inte är dum?

jaa.. kan någon annan ta på sig att starta den tråden?jag skriver å skriver här det står stars osf …överallt..
å har lite måsten å göra i dag+ smådeppig.. nej kul..
kram

det kan väl jag göra då… 

pöss på pannan till dig i dag linhof!

åååååååååhhhhhhhh,,,boring……………..