Msn
så… nu startar jag och starsofsvea en MSN tråd 
För er som vill ha kontakt via msn…kan ju lägga upp det här…eller varför inte skicka ett pm till den du vill ha kontakt med?
Här är min i alla fall: lindahofsten@hotmail.com
Jag är aldrig ute på msn, blir för stressad av att prata via messenger. Tycker det är lättare på FB om någon av mina vänner vill tjabba med mig där…. kanske

jag har inte FB…tillhör VVFB….(våga vägra face book) och jag blir stressad av msn me…om det är många som vill prata samtidigt…
Precis, det är därför jag aldrig är inloggad (så det syns) på messenger, orkar ändå inte tjabba med folk som inte förstår sig på en. Och att bara samtala om ditt och om datt utan mening är svårt tycker jag.
Samma här. Tycker msn är bara jobbigt. Så fort det plingar till så blir man stressad och måste bara svara. Här kan man svara i sin egen takt.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

tur att vi e olika då.. jag e snabb,snabb,sanbb å det e mit ständiga dilemma.. pga har jag hamnt i trubbel å förlorat massa vänner å missförstånd..osv osv..
men i alla fall..jag har följande msn/hotmailadress:
krammm
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

nu har jag lagt till linhof…. å mysan har jag oxå sen ett tag tebax..heheh,,,kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Svea… jag skall sova en stund nu… lägger till dej sen
kram
Åh… Vad kul med en msn-tråd… :)
Adda mig gärna - glöm bara inte tala om vem ni är efteråt ;)
phernilla@gmail.com
Lägger till er (Linhof & StarsOfSvea) direkt!
Jag har både facebook o msn. PM:a mig om ni vill adda mig på facebook. Vill inte skriva ut hela mitt namn här, då det är en öppen tråd… :)

jävla msn, jag har inte fått det att funka på över en månad….. fast det är ganska skönt ändå utan det. bara lite jobbigt om man ska skicka över saker snabbt….

cattis_s@hotmail.com
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.