Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1660 ggr
Mysan59
0

Helt jäkla OT! Skor...

Ahhhh sitter och beställer en massa saker från Ellos, nu har jag hittat två skor, men har bara råd med ett par av dom, eftersom jga också beställer tunikor, leggings m.m.

Vilka ska jag ha???? Hjälp mig av välja…. Glad

Mysan59
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Antingen dom här, passar ju bäst när det är sommar och varmt, ser hyfsat sköna ut men ändå kanske jobbiga att gå i, inte för klackens höjd, utan för dom sitter så "lite" på foten, om ni förstår hur jag menar.

Jag har höga vrister, korta men breda fötter Skrattande

Kostar 199:-

Mysan59
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fan också, vilka små bilder det blir!

Den här kostar också 199:- och ser ju lite varmare ut än den första, men gillar den ändå, lite småtuff med nitar och så Flört och sitter som en träsko, verkar skönt….

[aspie]
0

De tofflorna på #2 har jag haft och fick ge bort dom nästan omgående. För det första får man skit ont i fötterna av dom och för det andra så passar de visst bara SMALA fötter och så är de små i storleken.

Visserligen passade de mig men jag fick som sagt, vansinnigt ont i fötterna. Jag misstänker att man kan få ont i fötterna av #1 oxå. Speciellt viktigt är det nog om man redan innan har problem med värk har jag märkt.

Mysan59
0

Ajdå! Fasen också… Det är ju egentligen skitsvårt att sitta och beställa online, skor ska man prova, men men, jag har ju 6 mil till Örebro och tvivlar på att sambon (exet) vill sitta och köra mig dit för att jag ska köpa skor! Glad

Speciellt när vi inte har pengar, men då är det bra med konto… Nä, det är inte bra med konto! Men det känns bra just när man beställer. Flört

Väntar och ser om nån mer svarar, måste veta innan sakerna försvinner, för är man inte inne på ett tag (på Ellos sida) så försvinner det, för man blir utloggad)…

Kram gumsan!

Mysan59
0

Ähhhhh tålamod är inget jag äger!!!

Tog bort nr 2, så nu har jag redan beställt… nr 1 alltså….

Cool

[aspie]
0

Lycka till med dem Mysan. Du har väl förresten sett och läst betygen och kommentarerna de brukar skriva nedanför om varorna eller?

Ellos konto, hmm det har nästan ruinerat mig då jag köper en massa onödiga saker jag egentligen inte behöver bara för att det är billigt. I slutänden blir det inte alls billigt ju och räntan är ju skyhög

Betalade av hela min skuld med semesterlönen nu och ska aldrig mer handla via postorder Rynkar på näsan

Mysan59
0

Jodå, det har jag gjort, men båda skorna fick bra betyg.

Jaa, jag vet! (det där med konto). Jag har också betalat av förut och lovat att ALDRIG mer göra om det… Foten i munnen

Meeeen….. man är ju som man är! Rynkar på näsan

Emaljoh4
0

Lycka till med skorna! Skrattande För att veta att skor verkligen funkar ska man springa 3 varv runt en bro.. Sedan ska man hoppa upp och ner i luften 10 gånger… Tappar du skorna nångång så är det bara att slänga! Skrattande *skämt*

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

TjockaBerta
0

# 8

Hur springer man runt en bro?

Av det jag kunde se på de små bilderna har du valt rätt. Nr 1 var min favvo!

>>>Malum domesticum<<<

Mysan59
0

OK, tack både Emaljoh och TjockaBerta! Glad Hoppas bara dom passar mina breda, korta fötter nu också.

Kram

Svea-
0

hhahahaha… skor…suck går det å äta?..jag köper när mina är toktrasiga..för jag måste,,,tur det finns mysan så skoindustrin ek går under,, hoppas skorna sitter toppen-fint å är som du vill ha dom…krammm

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Mysan59
0

Tack Svea! Ja, mitt problem är att jag ÄLSKAR skor, eller rättare sagt, stövlar! Skor brukar vara svårare att hitta som passar, eftersom mina fötter är som dom är, typ kalle anka fötter. Tungan ute

Jag har inte köpt några skor eller stövlar på länge, dels pga av pengabrist men också eftersom jag bor på landet, här går jag ut i gympadojor eller mina "bondstövlar" Skrattande

Kramisar på dig!

[aspie]
0

Ja du Mysan. Här har du en skofanatiker till Skäms Har varit sko-galen så länge jag kan minnas. Många med höga klackar me de funkar inte längre sen jag fick värken i kroppen tyvärr.

Stövlar kom jag över kanonbilligt i höstas. Riktiga skinnstövlar totalt 3 par för 500-600 spänn. De håller länge och är så supersköna då de formar sig efter foten.

Köpte förresten skinnlofers, snygga med nitar på hos Ellos för bara 75 kr styck. De använder jag dagligen när det inte är vinter och de är supersköna Skrattande

linhof
0

gillar/älskar skor med… har en förkärlek till höga klackar…. till mannens förtret Flört och min ryggs…. problemet jag har är ju stooora fötter som dessutom är breda o så har jag jättehögt fotvalv så ibland kan ja inte ens få ner fötterna i ett par stövlar… lyckas jag så är oftast skaftet löjligt stort (supersmala smalben)

Så när jag hittar skor ja kan ha… tja då får jag köpa dem oavsett pris Obestämd tyvärr så hittar ja inte det särskilt ofta Obestämd

linhof
0

skor till mina fötter mena jag…inte dyra skor *fniss*

Emaljoh4
0

#9… Hmm,,, det tänkte jag inte på, men skit samma! Skrattande Det går nog om man anstränger sig lite! ^^

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.