Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 781 ggr
Svea-
0

tror minsann alla e trötta nu..eller?

det e ej sån fart här inne som jag e van vid..e det så att flertalet av oss är lite mer än valigt trötta å livet är allmänt pissigt å jobbigt?

för mig i det i gång med allt igen,,barnen,barnens skolor,fk,soc,kommunen i allmänhet,pengar,,ååhh.. jag e så stressad,förrivvard å ledsen…

kram till er alla..

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[aspie]
0

Ja, jag känner mig helt kaputt både kroppsligt och känslomässigt. Känner mig , sur, arg, irriterad, ledsen, livet hopplöst, mår illa, ångest ångest, ångest, orolig, nervös, rädd, rädd, rädd, mår illa, huvudvärk, och mycket mer.

Vem sjutton är jag egentligen, vad gör jag för nytta egentligen, vad kan jag, vad vet jag, vad är det för fel på mig, varför tycker ingen om mig, varför fattar jag inte enkla saker som andra, varför kan jag inte få fram det jag vill ha sagt o.s.v

Suck, hur länge ska man orka leva egentligen Obestämd

linhof
0

SVEA…. vi har samma mönster du o ja Flört o ja missar som vanligt allt viktigt som händer barna….Obestämd men av nån konstig anledning rullar det på… Jag är ganska dålig på att vara här när jag jobbar…eller, jag är här men på natten…

ASPIE!!! jag vet vem du är…. Flört Du är juh min mamma…. det minns jag men inte doris att vi kommit överrens om Kyss

Du gör stor nytta genom att bara finnas, vara du….hela vägen…

Hade det inte vart för dej så hade jag missat mycket kul information som faktiskt är matnyttig att ha….

Du kan massor om NPF! använd den kunskapen så som du gör här…. felet med dej är att du inte inser hur värdefull du är som person….:heart:

Jag tycker om dej och jag VET att din dotter älskar dej.Kyss

Du fattar MER än andra… de fattar däremot ingenting…såvida det inte gäller enkla triviala saker som man helt enkelt inte behöver begripa o slösa energi på…Tungan ute

Du pratar med de nt människorna på det "språk" du tror att de talar… använd ditt eget som du gör här ska du se att de förstår dej tusen gånger bättre…. då är det ju dina ord Glad

Och du orkar leva tills det är dags på riktigt…. och det är inte du som bestämmer när det är Flört och utan dej är vi många som inte orkar… förstår du inte det?

Du är en värdefull människa

med ALLA dina fel o brister…

det är ju det som gör dej till den fantastiska person du är!

Kiss of love

Mysan59
0

Nja, lite småtrött kanske… Har inte hört nånting från tjejen som säger att hon vill köpa huset. Hon skulle bara kolla med banken och nu har det gått en vecka.

Tänker jämt och ständigt på "min" nya lägenhet (har ingen ännu) men möblerar den för full i skallen! Glad

Har också fullt upp med mammas 70-årsdag, vill så mycket, men som vanligt händer inget. Alltså, jag får aldrig ändan ur vagnen att fixa till nåt roligt, nån överraskning eller så…

Snart kommer också det andra barnbarnet och när det är så här "mycket" att tänka på, blir det kaos.

Vanliga människor (inte ni och jag då rá, *skrattar*) klarar nog det, men för mig blir det smått kaotiskt i huvudet.

Hoppas verkligen att din sits blir bättre snart Svea!

kramisar till er alla

HannaM
0

Dödstrött. Mer deppad än vanligt och har lite svårt att orka med.

Svea-
0

Aspie…du e underbart goo,,så många fina vänliga kloka ord du skrivit till mig som alla andra oxå får ta del av..för mig betyder du mycket å jag gillar dig skarpt,,

Linhof … linhof..linhof…mmmm..underbara goa linhof,,,PÖSS PÅ PANNAN!!!!!!!!!!!!

Mysan..hoppas huset blir sålt NU..å ditt liv får den vändning du så hett önskar och vill..håller tummarna,,,stenhårt för det.,krammmmmmmmm

HannaM du behöver precis som jag massa varma kramar,,,KRAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAR till dig från mig..

å KRAM Å PÖSS till allihopa..för vi e i alla fall lite extra trötta på allt förbannade kaos just nu..

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

linhof
0

"torkar av en plaskig panna" pöss tbx Skrattande

Mysan59
0

Pyss pyss! Kyss

[aspie]
0

Men TACK för alla fina ord alla goingar Skrattande Kram till er alla!

Jag kommer nog igen med nya tag snart….hoppas jag.