Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etiketterfamiljanhörigarelationer
Läst 1219 ggr
Emaljoh4
0

barn, barn, barn!!!!

åh, vad jag älskar baaarn!!!! Very Happy
Mamma känner en som har en 3åring och 1åring, som jag ska få umgås med när jag vill typ… När det passar förstås! Applause Så jag gick dit igår och blev bekant med familjen,.,.,

såååååååå sööööta barn!!! Har aldrig sett ett barn som springer sååå mycket (3åringen)… Alltså, hon går INTE , hon springer i diket och inte på vägen och är hur nyfiken som helst. Stannar och kollar på saker och pratar lite med sig själv.. Hehe, hon är så söt!! Påminner mig om när jag var liten Razz

Så jag ska träffa lilla Vilma idag också… Seriöst vad jag längtar.. Jag älskar att leka.. hahaha PDT_Love_07

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

phernilla
0

Emaljoh4:
Har det barnet som springer hela tiden en bokstavsdiagnos? Det låter lite som ADHD då du berättar. Precis sådär har min 3-åring betett sig sen han lärde sig "gå"… Springa, springa, springa… Hela tiden, överallt. Han vet inte hur man går. Allt är bara spring, spring, spring… ;) O sen nyfikenheten då… :)

Ha så trevligt idag! :)

Emaljoh4
0

#1 Inte vad jag vet ….

och det känns inte som att det första jag kan säga är "Har ditt barn ADHD eller nån annan diagnos?`" … skulle känts lite konstigt.

phernilla
0

Emaljoh4:
Nej det vore nog inte så smart att kläcka den direkt…
Men… Hur som helst så låter det som min lilla gosse!
Fast i regel så visar sig ju inte ADHD på det sättet på
flickor… Så jag vet inte… ;)

Dom blir ju ofta mer inneslutna istället,
o det är ju därför som man ofta missar dom… :)

Emaljoh4
0

#3 Flickor behöver ju inte bli "inneslutna"… De kan ju vara hypra av sig också.. (:

phernilla
0

Jo, men dom kan ofta bli inneslutna… :)

Emaljoh4
0

#5 Okej! (:

[aspie]
0

Min dotter var hyper, sprang iväg hela tiden och fick hon inte det blev hon riktigt ilsk. När hon var ca 1 år började hon lira luftgitarr och headbangaSkrattande

Emaljoh4
0

#7 haahaha ApplauseApplause

Ibland är det konstigt att smilisar gör rörelsen precis samtidigt… även om man inte lade in de samtidigt :bored:

[aspie]
0

#8 Ha ha ha, ja det har du rätt i Malin. Har aldrig tänkt på det själv.

Du däremot tänker väldigt mycket har jag märkt Flört Kram

Svea-
0

Va kul och mysigt att du hittat spralliga härliga glada ungar!! Det är jättekul med mindre barn för dom är oftast så positiva till allt å ingenting! Hoppas du får många fina härligt spralliga stunder med dom!!!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.