Jag mår bättre!
Jaaa faktiskt 
Jag har börjat må bättre
förändringen har kommit sakta… men den har kommit. Jag fick ju paroxetin utskrivet av läk. i februari…lite senare lade han till Voxra…. och ta mej f*n!!! DET FUNKAR!!!
I alla fall på mej… just nu 
och min man märker det med! Jag är lugnare… inte som en tromb (bara halv orkan) humöret är jämnare och utbrotten kommer inte så ofta och är inte fullt lika explosiva
Och Jag pallar att vara på möten! Visserligen inte hela vägen ut men dubbelt så mycket än innan 
Nu ska man ju inte ropa hej innan man kommit över bäcken…. men jag mår sååå mycket bättre *megaflin*
Sen är det visserligen inte bra…. på långa vägar… men det är på G åt rätt håll 
Kram på alla!

Gud så underbart! Du kan ju ropa lite småhej=) Att du mår bra just nu är ju faktiskt guld värt bara det, framtiden kommer sen och gförhoppningsvis är det bra då med.

#1 jaaaa. *hejhopp*
….

Grattis, vad glad jag blir! Hoppas det håller i sig!
GRATTIS! 
Där ser man hur olika dessa piller funkar på olika mäniskor. Skönt att det funkar på dig.

åååhh va skönt.. jag vill oxå ha mera hjälp,, å jag vet att jag behöver mera medicinering.. vad är brukligt att äta för mediciner vid ADHD.. ? vilka mediciner? vad är dom till för? och hur fungerar dom? min läkare är ej en ADHD läkare å svår att få att förstå..
tex spänner jag mig nästa hela tiden.. jag har ont i käkarna då jag tycker i hop tänderna hårt hela tiden.. å ont i övrigt pga spääningen i kroppen.. deppig med ojjämt humör.. stressar upp å får hjärtklappning.. å kan ej fokusera..bbllää,,,
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Starsof… åh… det finns så många medz man kan få mot adhd…. och det som passar på mej kan vara katastrof hos dej…
Det medzen gör är att höja vakenhetsgraden på hjärnan och då blir kroppen lugn….
Kroppen självmedicinerar när vakenhetsnivån är låg på hjärnan genom att vara aktiv…
Jag kan nämna några medeciner som skrivs ut mot adhd…
(de 3 första är vanligast)
*Ritalin
*Strattera
*conserta
*modiodal (licens)
*metamina (licens tror jag)
*zyban
*voxra
det finns några till men kan inte komma på vad de heter just nu….
men om din läkare inte har kunskap om dessa medeciner så ska h*n remittera dej till nån som kan…
Sen kan man alltid få olika hjälpmedel för tex minnet… men det kan man ta med habiliteringen
hoppas du begriper något vad jag sagt… KRAM

japp..jag hajar,,,,,, tack! å krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

HannaM ja…. det är mot adhd…. kanske har vart mot deppression från början…det var ju strattera… och voxra är ju det med…men har även effekt på adhd:n så….varför inte?
eller så hade du en klantdoktor som inte riktigt vet vad det är för medz? såna finns ju gott om har jag förstått….

vad dum jag är.. fel namn.. det var så nära=)
Tänkte på något helt annat och var så fokuserad på det att jag inte ens såg vad det stod egentligen.

Vad skönt! Tycker gott du kan få tjoa lite….
någon som vet nått om Modiodal?
Ej klickbar länk

Linhof! Här har du en klickbar länk 

tackar morsan 
jag måste nog gå en kurs….
inte för jag tror det hjälper, men ändå 
#20 Jag hade ju kanske kunnat förklara men rör väl bara till det. Hade själv lite problem med det innan

kan tänka mej…