Ursäkta mig.. (ot?)
Ursäkta mig om jag skriver för många smilisar
Ursäkta mig om jag är störande
Ursäkta mig om jag skriver opassande saker i era trådar
Ursäkta mig om jag skriver OT saker i era trådar
Ursäkta mig…….
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

jahapp…då får vi ursäka oss allihopa för det gör vi i princip allihopa,,,
krammmmmmmm…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Kram till er båda, underbart att få lära "känna" er!
Kraaaam

jag har en seg data å orkar ej pilla in smilisar ,, plus att jag har svårt för å skriva då,,om jag har gubbar med,, men annars skriver väl jag OT i trådar många ggr..
störande…japp det e jag…
opassnade saker…jorå,,det lär jag oxå skriva..
men jag e härligt ärlig i alla fall…å tycker detta forum har skön stalj…då man får värka ur sig alla jobbiga saker man känner ,,,
Jag skriver också väldigt mycket OT, men sån är jag irl också, kommer på avvägar när jag pratar…
Ja, här är en OT-maja till 

men ot blir det i nästan alla trådar.. oavsett vilket av sajterna man e på
och här om nån stans så får man vara ot det är ju lixom vårt sätt att tänka och vara 
så här är en ot människa till
kramis
#8 Precis, vi är OT för jämnan både hemma och på datorn 

#9 asgarvar!! precis!
förresten… till alla som läser och skriver:
Ursäkten är godtagen men jag undrar varför?
be om ursäkt alltså
linhof: Nej, jag förstår inte heller varför Emaljoh4 ber om ursäkt. Här inne är vi väl ungefär lika snurriga allihopa.
Detta är faktiskt bästa sajten! 
Kan tänka mig att vår lilla söta Malin har fått mycket skäll för sitt uppträdande av många och därför tror att hon behöver be oss oxå om ursäkt. Är det så Malin?
I vilket fall som helst så behöver du (Malin) inte be oss om ursäkt, vi är ju lika knäppa allihop här 
Och förresten har du inte varit dum eller elak eller störande på något sett alls här tycker jag, utan bara en rolig och go tjej med mycket fantasi 

jupp Malin! håller med aspie där 
Så är det nog, aspie och linhof och Malin! 
Vilken aktivitet det var här inne ikväll då (på sajten)

Jag håller ockå med Aspie. Sen kan jag säga att det är ändå inte så mycket OT här som på andra ställen. Här är det ju förståeligt om något. Själv brukar jag börja tänka på saker som är så långt ifrån forumet att det inte ens platsar som OT…
pEr
Mysan, det är jättekul när det blir sånt ös på sajten, men nu måste jag lämna er för att gå med hundarna så det blir nog inte mer här för mig ikväll. Typiskt när det är som roligast 
Kommer sakna dig aspie-gumman! pyss o kram!

apropå ot…som Porklash säger: här är det förståeligt om något!
men det jag tänkte på… vi börjar samtala om en sak…efter ett par inlägg så leder det över till något annat…så pratar vi om det. o efter ett tag så leder det till nåt nytt att tala om.. på andra sajter så kan det vara 3-4 olika ämnen samtidigt… här "flyter" ändringarna mer 
Och då känns det inte lika ot… 
nattinatti morsan 
Pyssar och kramat tebax Mysan och Linhof. Jag har visst svårt att lämna datorn men nu måste jag bara ta mig i kragen och göra det!
Pyssar och kramat tebax Mysan och Linhof. Jag har visst svårt att lämna datorn men nu måste jag bara ta mig i kragen och göra det!
OJ! Jag hade helt missat Porklash inlägg längre upp 
#12.. Ja, jag är less på människor.. för alla klagar på mig och verkar bli irriterad.. Jag tolkar det så iaf.. eller så är jag extremt känslig.
Jag blir ju deprimerad.. Fattar ju inte VARFÖR alla skäller på mig.. Det fattar jag bara inte.. 
-
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM till alla
(som vill ha en kram förstås… hihiihihi)
#22 Du tolkar nog rätt många gånger när du känner att andra blir irriterade tyvärr och förmodligen är du oxå extra känsligt just på grund av ditt funktionshinder (ADHD)
Men du är lika go för det och jag gillar dig
KRAM tebax 
#24 Malin, det är tyvärr så det funkar när man har t.ex ADHD. Klart du blir ledsen för det är ju inte det du vill, reta upp andra alltså.
Man blir ju så osäker på sig själv när det blir så där och då är det inte heller konstigt att man börjar inbilla sig en massa.
Jag har varit och är fortfarande likadan som du beskriver, fast inte lika mycket som i din ålder.
Snart kommer du att få bättre hjälp, men det känns svårt att vänta, vet det.
Jag tycker dina föräldrar ska köpa eller låna boken "Flickor med AD/HD" och läsa den noga så de bättre kan förstå dig och dina svåra problem som du får på grund av andra människors okunskap om ADHD. Den boken borde även finnas som obligatorisk läsning för all skolpersonal m.m.
*Bamsekramen till dig*
Ja, jag håller med, det ÄR vi som är NORMALA 

Jag vill inte vara normal. Vad det nu betyder? Så det kanske jag vill?
Vad är normal?
Jag vill nog inte vara en sån där "duktig" människa som först måste göra en massa tråkiga saker för att kunna tillåta sig göra något kul sen.
Då skulle jag aldrig få göra nåt kul så lång tid det tar för mig att göra tråkiga saker!
Äh är jag normal är det ok är jag det inte är det ok med!
pEr

# 29 .. instämmer med föregående talare…
Javisst, är det så. Jag tycker jag är normal för att jag alltid varit som jag är och det känns ju bra, men kan ju ställa till det hos de som tycker jag är onormal och det är ju inte roligt.
Tja, vad är att vara normal, det är frågan det, he he
För min egen del är ni här inne på Bokstavsfolk de mest normala människor jag stött på (tror jag)
#31 Håller med aspie, ni här inne är mest normala i min värld, ni förstår och är ganska lika mig! 
Om det är bra eller dåligt, vet jag inte…
#32 Mysan, för oss är det bra 

Ursäkta en ny och lite korkad medlem..men vad är OT?

#34 Hej och välkommen newbie, he he. OT= Off Topic= utanför ämnet

Aha..*skrattar* Jag trodde det var någon bokstavskombination som jag hade missat!
Tack aspie!
He he he, Här inne har nästan alla diagnosen OT 
Hahaha! "alla har diagnosen OT"

Känns tryggt att veta, så då kan man go Off Topic utan att bli shanghajad då..? 
Fast jag brukar kunna hålla mej till ämnet rätt hyfsat..i alla fall i skrift, värre är det i samtal med andra. Finns ju så mycket att säga ibland..
Visst har vi då, Mysan lilla