Stödfamilj
Idag var jag på en träff för att träffa mamman i familjen som skall vara min stödfamilj. 2 nätter per månad får jag ha dom hos den familjen.
Hon verkade trevlig och hon har en son som har ADHD redan (vuxen nu). Jag misstänker ju att mellersta tjejen har ADHD och hon ville gärna jobba med barn med speciella behov.
Någon annan som har en stödfamilj?
Ja, jag har en helg i månaden då jag bara har mina två minsta hemma, varav en är en fosterflicka
Så jag har tre barn som bor i en annan familj en helg i månaden. De tre är också fosterbarn..
Hoppas det går bra med din stödfamilj.
Jag var nästan knäckt innan jag fick min stödfamilj och fick bara behålla den några timmar över en dag. Familjen ville inte ha med min dotter att göra effter de timmarna och sa till soc att det är nåt fel med den tjejen. Sen satt jag och min dotter där ensamma igen. Men då hade min dotter inte fått någon diagnos. Fattar inte varför soc inte reagerade då? 

nej…inte än men funderar på det…

önskar få.. men det e knepigt tyvärr..på mer än ett sätt..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#2 Låter trist… 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Usch aspie det lät ju inge roligt.
Hyperaktiv hur funkar det att vara stödfamilj när man har diagnoser själv? Jag kan inte tänka mig det då jag har fullt upp med mina egna barn.
Det skulle jag aldrig orka med vare sig jag har diagnos eller inte.