trist idag...ordbajseri...
har ingen lust… att vara 3vlig, har inget 3vligt att komma med ens… jag har juh egentligen inget alls att komma med idag….
Det är "tomt" i mitt huvud….. jämfört med de tidigare 34,5 åren så är det…tomt?
Inga tankar, eller rättare sagt få tankar som far omkring i knoppen…så få att jag faktiskt känner mej…trist!
"välkommen till en normal människas tankemönster" sa någon till mej… Men jag vet inte om jag vill vara "normal" i huvudet… Det händer juh inget!!! TOMT!
Hur kul är det att sitta i soffan o kukkelura o upptäcka att…..man har inga tankar alls! Helt svart! Jag kan ju mer eller mindre gå vilse nuförtiden i mitt eget huvud….
Jag gillar faktiskt inte det…. tänk om man vänjer sej vid det här tysta? Visst, jag vill juh inte ha det helt o hållet som det var förut…då var det så mycket tankeverksamhet så enstaka ord bara kom fram… skulle man ropa EKO inne i skallen på mej då….så skulle det bara höras: Ek……o? Men nu! Hojtar man eko i skallen på mej nu så skulle ju ekot ropas vilse!
eller så är det inte tankarna som försvunnit utan mitt utrymme i hjärnan har blivit större
Det är en tanke jag nog skall hålla fast vid
hahahahah!!! Du är för rolig!! Skrattar gott här!!
Förstår att det känns tråkigt! Skulle bli rastlös av att bara tänka FÖR lite! Hemska tanke!!

hehehe…. va skönt att mitt trista tomma huvud roar nån 
Får ju fn noja av att vara så tom i bollen….. tråkigt vet ja ju egentligen inte om jag har…men TYST… Som titeln på filmen: Tom i bollen!
Moahahaha 
du är för knäpp du, linhof! 

Jahapp… om det e tomt i huvet på mig då e jag deppig å vet ej dag,tid eller nått sånt.. å jag kan då ej heller lysnna på nått.. för jag hör inte.. å då e det verkligen ett enda stort svart eko i hjärnan min.. kikar man i örat finns där en liten skylt---
--- RUM ATT HYRA…
kraammmm…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
ja så är det…. är det för en gångs skull tomt i huve´t, så känner jag mig asdeppad… För det mesta vaknar jag med 7 filig motorväg… tankarna bara far.. jag har tusen idee´r och vill allt och mycket… Och om man nån gång inte är så full av tankar,,, ja då blir det liksom tomt.. håller med… 

jag kan inte påstå att jag saknar den 7 filiga motorvägen… men hallå!!! trång grusväg i ödemarken va ju inte va ja önska precis 
Jag hade vart glad om det bara blev 3 filig motorväg… eller vanlig hederlig stats körning! men herre jisses! grusvägen som är nu har ju börjat o gro igen till o med!!
löjligt!!!!!! *sur*

ordbajsar lite inatt…behöver det
sorry…