Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1397 ggr
linhof
0

trist idag...ordbajseri...

Idag är jag en trist person….:bored:

har ingen lust… att vara 3vlig, har inget 3vligt att komma med ens… jag har juh egentligen inget alls att komma med idag….

Det är "tomt" i mitt huvud….. jämfört med de tidigare 34,5 åren så är det…tomt?

Inga tankar, eller rättare sagt tankar som far omkring i knoppen…så få att jag faktiskt känner mej…trist!

"välkommen till en normal människas tankemönster" sa någon till mej… Men jag vet inte om jag vill vara "normal" i huvudet… Det händer juh inget!!! TOMT!

Hur kul är det att sitta i soffan o kukkelura o upptäcka att…..man har inga tankar alls! Helt svart! Jag kan ju mer eller mindre gå vilse nuförtiden i mitt eget huvud….

Jag gillar faktiskt inte det…. tänk om man vänjer sej vid det här tysta? Visst, jag vill juh inte ha det helt o hållet som det var förut…då var det så mycket tankeverksamhet så enstaka ord bara kom fram… skulle man ropa EKO inne i skallen på mej då….så skulle det bara höras: Ek……o? Men nu! Hojtar man eko i skallen på mej nu så skulle ju ekot ropas vilse!

eller så är det inte tankarna som försvunnit utan mitt utrymme i hjärnan har blivit större

Det är en tanke jag nog skall hålla fast vid

Men jag är trist idag i alla fall…… *suck* 19

Lostlie
0

hahahahah!!! Du är för rolig!! Skrattar gott här!!Skrattande

Förstår att det känns tråkigt! Skulle bli rastlös av att bara tänka FÖR lite! Hemska tanke!!Flört

linhof
0

hehehe…. va skönt att mitt trista tomma huvud roar nån Flört

Får ju fn noja av att vara så tom i bollen….. tråkigt vet ja ju egentligen inte om jag har…men TYST… Som titeln på filmen: Tom i bollen!

Moahahaha Skrattande

Mysan59
0

du är för knäpp du, linhof! Skrattande

linhof
0

Japp th_biggrin helgalen *fniss*

Svea-
0

Jahapp… om det e tomt i huvet på mig då e jag deppig å vet ej dag,tid eller nått sånt.. å jag kan då ej heller lysnna på nått.. för jag hör inte.. å då e det verkligen ett enda stort svart eko i hjärnan min.. kikar man i örat finns där en liten skylt---

--- RUM ATT HYRA…

kraammmm…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Froddel
0

#5  kikar man i örat finns där en liten skylt---RUM ATT HYRA…th_laugh2th_laugh2

Svea-
0

GladFlörtSkrattande

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Hyperaktiv
0

ja så är det…. är det för en gångs skull tomt i huve´t, så känner jag mig asdeppad… För det mesta vaknar jag med 7 filig motorväg… tankarna bara far.. jag har tusen idee´r och vill allt och mycket… Och om man nån gång inte är så full av tankar,,, ja då blir det liksom tomt.. håller med… Skrattande

linhof
0

jag kan inte påstå att jag saknar den 7 filiga motorvägen… men hallå!!! trång grusväg i ödemarken va ju inte va ja önska precis Rynkar på näsan

Jag hade vart glad om det bara blev 3 filig motorväg… eller vanlig hederlig stats körning! men herre jisses! grusvägen som är nu har ju börjat o gro igen till o med!!Skrikandes löjligt!!!!!! *sur*

linhof
0

ordbajsar lite inatt…behöver det Obestämd sorry…