Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1056 ggr
Mysan59
0

FAN HELVETES SKIT!!!

NI får verkligen ursäkta språket och dom många utropsteckena, men jag är så förbannad och ledsen just nu.

Mötte precis grannarna som berättade att kvinnan som varit och tittat på vårt hus, (hon är välkänd här i byn, för hon har bott här ett antal gånger och flyttat och flyttat tillbaka), hur som helst, hon hade tydligen bestämt med några andra igår att titta på DERAS hus nu.

Vi var ju överens! Om priset och allt, hon skulle bara kolla med banken och så skulle hon åka till Ryssland (?)

Jävla skitsnackare! Visserligen är det vad jag har hört om henne att  hon är det, men ändå…

JAG PALLAR INTE ATT BO HÄR EN VINTER TILL! Skrikandes

Tillsammans med mitt ex och i denna förbaskade håla! Jag har inget Körkort och det är 2,4 mil till närmaste affär som ligger i Nora.

SUCK! Jag kommer hamna på hispan snart…. Rynkar på näsan

Emaljoh4
0

KRAAAAAAAAM

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[YlvaP]
0

Oj oj det låter inge vidare roligt. Vet hur du känner dig när man är tvungen att bo kvar fast man vill flytta. Får ångest av det.

Mysan59
0

Svår ångest! Hela dagarna tänker jag bara på att flytta, njuter inte ens av våren eller kommande sommare, som jag brukar göra.

Mår så ini helsicke dåligt av det här! :realmad:

Emaljoh4
0

#3 du kan flytta till mig i vinter?

Emaljoh4
0

förresten, så kan jag spöa skiten ur tanten om du vill!

Mysan59
0

Emaljoh: Tack pussgurka! Du får gärna spöa skiten ur henne! Glad

Emaljoh4
0

#6 okej… får göra det.. =D

Mysan59
0

:nod:

Usch vad ledsen jag känner mig nu, helt tom inombords! Gråter

Svea-
0

ojojojojojo…..nääääääää…suck…gumman…saknar ord..kram..hjälper ej men ja..jag lider med dig å kramar i massor från mig..

hoppas du kommer därifrån ändå…kram igen..

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Froddel
0

Näe vad tråkigtRynkar på näsan…fasen att människor kan vara så ombytliga och inte bestämma sig! Hoppas det löser sig på bästa sätt i alla fall..

styrkekramar i mängder

Mysan59
0

Tack snälla ni!!! Heart fill with love

[aspie]
0

Fattar inte att det ska vara så svårt att bli av med ett hus. Fast idag är det ju köparnas markand när det gäller hus hörde jag. Eftersom den ekonomiska krisen gör att de flesta måste sälja billigare. Klart man köper där man hittar det bästa priset.

Skulle önska att ditt ex inte var så tjursakallig då ni måste bli av med huset. Kanske han håller på detta för att ha kvar dig som hembiträde? Egentlgen skulle du bosätta dig hos en kompis eller nån släkting för att se om han ändra sig om priset när han bott ensam utan en kvinnas hand ett tag (månader). Det är ju naturligtvis kanon att ha dig som fixar det mesta hemma.

KRAM

Mysan59
0

Jo, aspie så är det nog.

Ändå låter det ibland som om han inte vill nåt hellre än att få det sålt och flytta till eget.

Men det kan inte bara vara den ekonomiska krisen, vi har haft huset till försäljning i snart 1 år! Men det är svårt att sälja här i den här byn.

En del  har försökt i flera år! Skrikandes

Nej, det finns ingen jag kan flytta till, utom kanske dottern, men jag tror inte vi orkar med varann (så nära) i mer än en vecka, hur bra kontakt vi än har i övrigt. Glad

Jaja, det är bara att bita ihop ett tag till och försöka att inte bli galen under tiden.

Kram tillbaks!

[aspie]
0

Då får vi hoppas på det bästa. Kanske ni kan erbjuda något speciellt som gör det mer attraktivt för en köpare? Psykologi vet du Flört

Mysan59
0

Nu i sommar ska vi ge oss på att måla om huset på utsidan där färgen har börjat flaga. Det är mest på framsidan det gör det, för där ligger solen på hela tiden och blåser mest därifrån.

Ska försöka hitta billigt rest-klinkers också och lägga på en liten golvyta i källaren, där det bara är betong…

Vi har bara så jädrans dåligt med pengar!

Mysan59
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men vi har ju en fin utsikt, gör sig tyvärr inte lika bra på bild som i verkligheten, men här kommer en bild iaf.

Mysan59
0

Det är inte våra kossar Flört

[aspie]
0

Åh, där ser jättefint ut. Så skulle jag behöva bo.

Mysan59
0

Ja, huset ligger verkligen fint! Fast det är en hel del att göra på huset, men inga direkt stora grejer, bara en massa småsaker… Glad

linhof
0

totalkorkad fråga…kan han inte köpa ut dej så du får flyttat? måste ju vara jobbigt som fn att bo sådär… *tröstkramar*

Mysan59
0

Nej, han har inte råd med det, lever på soc och har en massa skulder. suck!

Kram