Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 911 ggr
Emaljoh4
2009-05-22 15:56
0

hmm...

Det är jobbigt med tystnaden.. När folk är irriterande på en, men inte skäller… Utan är tysta istället.. och fortsätter göra sina "sysslor" (eller vad de nu gjorde innan).. Men inte säger något.

Dte känns som att de undviker en, även om de inte gör det.. Svårt att förklara.. Men jag blir så ledsen och känner mig så sämst när folk är sura… även om man kanske inte är sur på mig, men jag blir ändå ledsen när de inte säger nånting…

Oftast så skäller de ju i början, sen är de bara tyst och säger ingenting.. HATAR sånt! Det är som att jag ska säga nåt utan att veta vad.. Rynkar på näsan

Vet inte om nån fattar vad jag menar.. men jaja.. Rynkar på näsan

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[YlvaP]
2009-05-22 16:06
0

Du är inte ensam om detta. Jag känner precis likdant och sen så börjar ju tankarna att fara och sen tror man att alla hatar en. Det är skitjobbigt.

Svea-
2009-05-23 01:57
0

jag förstår… men jag själv är inte sån som då blir ledsen av det.. både på gott å ont…

hoppas allt blir bättre snart i alla fall…

varm kram…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[aspie]
2009-05-23 06:45
0

Känner oxå igen detta. Det känns så himla jobbigt att känna sig hatat eller åtminstone illa omtyckt. Hata är nog ett för starkt ord. Lik väl så känns det riktigt blä!

kram kram

[per50]
2009-05-23 12:18
0

Tystnaden kan vara riktigt skönt, och då skriver jag för min egen del, min dotter är tv frälst och då ska tv tryckas på morgonen och sedan stängas av på eftermiddagen. Och då kan man nästa betala för tystnaden.