Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1761 ggr
[YlvaP]
0

Var är alla?

Det är verkligen dött här inne ikväll. Hoho :D

Mysan59
0

Ja visst är det. Men jag är här lite grann i alla fall Flört

Men om en stund ska nog jag och grannarna åka ut i skogen med hundar och kaffe, det gjorde vi igår också och hundarna har så kul.

[YlvaP]
0

Usch skogen. :p Men hundar lär ju älska det. :D

Mysan59
0

Japp! Glad

Lostlie
0

ja, jag är här i alla fallSkrattande

Lostlie
0

har varit duktig och klippt gräsmattan.. "tar du disken, frågade mannen" "ja" svarade jag och gick ut och började klippa gräsmattan med en gång… kom på efter en lång stund att det blev nog lite fel där… hihihi… när jag kom in hade han diskatSkäms. MEn han är ju van, och av ngn anledning är gräsklippning lugnande för mig….

Svea-
0

möten..å möten i dag…hemma nu.. en stund vid datan..sen väntar måsten här hemma…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

HannaM
0

Känner mig rätt död. Haft en seg dag med dåligt mående och försäkringskassestrul igen.

phernilla
0

Ja, det är inte bara härinne som det är ovanligt tyst idag. Typ alla sajterna härinne går på halvfart ikväll… *ensamt*

[aspie]
0

Min dator kraschade igår Gråter Jag har väl tur som har garanti kvar. Förhoppningsvis får jag en ny eftersom det verkar ha varit ett fabrikationsfel från början. Men att vänta på den nya kommer att göra mig hyperstressad för den gamla jag tagit fram nu är så slö och äckligt svårarbetad att jag får spjunk.

Av den anledningen kanske jag inte orkar vara så aktiv här på ett tag.

Kram på er allaFlört

phernilla
0

aspie:
Aj då. Det var ju inte alls skoj o höra!
Vad använder du för dator nu i skrivande stund då?

[aspie]
0

En gammal sketen stationär Fujitsu Siemens med windows 2000. Nästan inget funkar som det ska på den och ALLT tar en evighet. Den strular och låser sig för jämnan.

En passande dator för en med ADHD eller hur?Skrikandes

phernilla
0

aspie:
Nej, det är verkligen inte passande för nån som oss… *ler*
Tro mig, sitter på en skitdator själv. Egentligen inte skit,
men den behöver en "format c:" sen låååångt tebax. Som
inte har blivit av, så nu är den seg som synden.Faktiskt oxå en Fujitsu Siemens, men iaf med xp pro… *s*

[aspie]
0

Denna skitdatorn är redan formatterad men orkar inte ändå. Och så kommer det upp en massa felmeddelanden stup i kvarten som inte är några fel???

Xp ville jag ha, men det fanns inte sist jag skulle inhandla min nya så jag har ju en vista som kraschade. Sitta med denna ett tag till så får jag nog tvångströja snartRynkar på näsan

linhof
0

jag e här Glad alive and kicking *s*

[YlvaP]
0

Nä det är inte speciellt roligt med sega datorer. Hatar såna jag med.

Emaljoh4
0

jag är här och plockar bär

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Mysan59
0

Jag sitter bara och väntar på att min ska krascha när som helst, känner igen tecknen som var innan min förra dator kraschade!

Helvete också! Sorry Skäms

linhof
0

#17 passa på o bränn ner viktiga saker på cd INNAN den lägger av då…

Mysan59
0

Ja jag vet! Men det går inte att bränna så därför måste jag köpa usb-minnen att föra över det till, som tur är ligger alla foton redan på ett minne, men det räcker inte till allt annat.

Väntar på pengar, sen ska jag köpa fler sådana, för det måste väl gå lika bra att spara bilder och dokument där som på cd-skivor?

linhof
0

eller så skaffar du en extern hårddisk så lägger du över allt där… så att du har dubletter av det… kraschar den ena så finns det kvar på den andra Skrattande så har vi det på våra datorer… för de kraschar oavsett till slut… för man överlastar datan med saker som minnet kanske inte klarar av…eller processorn… osv…

Mysan59
0

Ja just det! Jäklar också, vi ska ha en ny hårddisk nånstans… men var?!

Eller…?

Mysan59
0

Tack för tipset förresten, linhof! Flört

Emaljoh4
0

Vi har nyss rensat våran dator.. Seriöst vad jag hatar det… Datan blir så opersonlig på nåt sätt Rynkar på näsan

linhof
0

o nu gick alla i ide igen…. Oskyldig

Mysan59
0

Jag har varit ute med hundarna och suttit på altanen och läst posten och rökt några cig…

Ska snart göra inpackning i håret…

Svea-
0

hundarna..telesamtal…badat..mathandling..äähh..osv osv.. e typ änslig å äähh..inte vet jag..urrr,,,burr..bbllä…

linhof
0

Mysan vasse go för tipset Glad

[YlvaP]
0

Har varit till stan och hämtat min bil. Sen har jag varit ute och cyklat och nu sitter jag här med en handduk virat runt mitt hår.

[YlvaP]
0

Äar alla ute idag? Visserligen är det fredag.

Mysan59
0

Tack tack linhof… Tungan ute

Själv är jag runt lite här och där i cybervärlden, ska också platta håret snart, för vi ska till Stockholm imorron och fira mamma som fyllt 70 år.

Suck, vill inte… men sånt måste man ju göra.

Emaljoh4
0

hahaha

Svea-
0

okej…

telesamtal..konstig jobbig änslig typ i kroppen..

tvättat…skurat badrummet..badat…eft badet mådde jag bättre..diskat..lagat mat..diskat…städat till marsvien..vart ute med hundarna…X antal ggr..vart hos en vän å fikat…ääähh---

äähh---ja..typ..

[per50]
0

Vi på epilepsi har det ganska lugnt också, men vår sajt har inte funnits så länge, men jag vet sajter som det nästa tog ett år när det blev lite fart. Det kanske är fel årstid, alla kanske vill njuta av våren och av sommaren som snart är antågande.

linhof
0

o jag är i yttre rymden… *asgarv* en stund till i alla fall…har precis vaknat o sitter o fundilerar på midda….

jag kommer att vara här ännu mer inatt…så har nån svårt att sova: SKRIK!!! jag kan säkert underhålla er Flört

[per50]
0

Lite underhållning kanske inte vore så dumt, vi på epilepsi vill också ha lite av den varan.

linhof
0

tjena per Glad hur länge har eran sida funnits?

Jag kan nog försöka underhålla er där lite med Flört fast min humornivå är liiite udda… bara så du vet Glad

[per50]
0

Vår sida har funnis till i en månad nu, och det går lite trögt, men din humor ska nog passa oss

Svea-
0

mmm..här hänger regnet i luften å det e kallt å grått..

ååå..det e no action här inne just nu..

har ju saker å göra men har ingen lust just nu..

var e ni dårå? vad gör ni?

[per50]
0

Uppdaterar vår sajt epilepsi

linhof
0

svea gojting!Skrattande jag har soooovit. och ätit midda…precis ätit jordgubbar o grädde till efterrätt och nu e ja häär…o så börjar jag få blåsor i gomen Obestämd nedrans allergi…..

Här skiner solen men det blåser kallt… brrrTungan ute

Per… hehe…. jag hoppas du kollat min humor innan då så du vet va du ger dej in på *fniss*

[per50]
0

Inget är för stort för mej

Svea-
0

åååhh..var e ni..Gråter

[per50]
0

#42 det är förfint väder ute, här i norr skiner solen från en klarblå himmel

Svea-
0

# 43

jahaa.. men här e det grått,kallt,å trist..regnet kommer å går..å har så gjort ett par dagar nu…

vill ha värme å massvis med sol….

kram till dig från mig..

[per50]
0

Här i norr har det varit varannan dag väder, men just idag är det toppen fint väder +15° och SoL, jag kan skicka värme och SoL till dig, efter regn kommer det SoL heter det ju.

Du är också välkommen till oss på epilepsi, det är alltid trevligt med nya  medlemmar.

Svea-
0

#  44 tack för solskenet du fixade hit..vi fick en stund SoL å lite mera värme!!

mera sånt tack…

har badat 3 av 4 hundar å klippt alla deras klor..mmoohahhah…tänk vad lite SoL kan göra!