Tack för mig
Nu lämnar jag forumet för Bokstavsfolk pga orättvisa fega påhopp.
Tack alla ni som velat läsa en liten stund och velat dela med er av era erfarenheter.
Hoppas jag kunnat glädja er med mina trådar.
Detta är min sista bokstav i detta forum. Ö
>>>Malum domesticum<<<

vad e det som hänt?…nu hänger jag inte med?..kram..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Du får gärna skicka ett PM till mig så jag kan förstå lite bättre och försöka reda upp det här.
/Hanna medarbetare

VA???? men… vad har hänt? förstår inte…

Neeeej, red ut det i stället!!
Det är alltid bättre, ibland kan det bli så mycket missförstånd.

ja misförtånd är inte ovanliga.. speciellt inte när vi har vår aolika diagnoser som kan ställa till så mycket.

…
Jag har förstått att det ar jag som är skyldig till att Berta inte vill vara kvar här och det gör mig förtvivlad och ledsen. Jag har aldrig velat såra någon eller göra någon illa.
Stanna du Berta istället. Jag kan försvinna så slipper jag trampa i klaveret för dig och andra igen.
Detta är så typiskt mig, att alltid göra bort mig utan att fatta varför. Det är just därför jag isolerar mig mer och mer. Nu blir det extra ångestdämpande och sen iväg till min psykolog.
Skit oxå, nu mår jag verkligen dåligt av detta

#8 lägg av aspie min goa vän…
om det är ditt fel så tror jag nog att berta förlåter dej om hon ser det här…. att det inte var meningen att trampa i klaveret… vi gör alla snesteg ibland… och vi alla feltolkar ibland….
Det är hemskt att det kan bli så…men det händer ibland…. och råkar man inte vara på topp så tar man extra illa vid sej….
Kramar till er båda 

får jag bara göra ett litet inhopp…är inte medlem här men jag brukar läsa lite ibland…tanken som slog mig var att en del här inne faktiskt har diagnos,en del väntar på utredning osv..
rätta mig om jag har fel,men är det inte så att vissa av dom här handikappen inkluderar tex som aspie säger "att man ibland inte förstår att man sårar"..eller att man tar väldigt illa vid sig,trots att det inte var illa ment,eller ens riktat till en viss person?!
MVH Sandra.

#10 Jo, så är det nog.

jag är en sån som ej tar åt mig..till 99% å jag e en sån som TRAVAR å GALLOPPERAR in i klaveret..
jag har precis börjat lära mig hur man gör för att inte trampa nån på tårna..
å här inne finns det ju människor som vill hjälpa till å lösa..å uppenbarligen ett antal som säger förlåt..om dom nu gjort nått..
Berta kom tebax..här på detta forum GÅR DET VERKLIGEN Å LÖSA…

precis…det är det jag menar…blir lite förvånad över att man "blåser" upp saker o ting när man vet att man är inne på en sån typ av sajt…
mvh. sandra.
#13.Jo, fast man måste ju få reagera när man känner sig orättvist behandlad.
Jag förstår varför tjockaberta reagerar som hon gör. Jag tycker inte det är ok att kopiera någons inlägg, delar eller hela, och lägga ut på något annat forum utan att fråga om lov först. Även om man inte nämner vem som skrivit eller från vilket forum.
//S
Men.. Jag fattar ingenting! Och ta inte åt dig aspie, vi vill inte förlora nån här inne!
Kom tillbaka Berta och red ut det hela istället! aspie menar inte att vara elak, det är nog bara ett missförstånd, för aspie är världens snällaste! 

självklart ska man reagera o man FÅR reagera..men aspie har ju bett om ursäkt..flera ggr?!
Då kan man alltså bete sig hur som helst?? Bara man säger förlåt efteråt??
Det kan vara svårt att ta emot en ursäkt när man känner sig illa behandlad.
//S

Nej men har man redan gjort något dumt går det inte att göra ogjort, då är det enda man kan göra att be om ursäkt från djupet av sitt hjärta.
jamen det här är ju Bokstavsfolk i ett nötskal… det blir fel fast man tänkte rätt och ibland blir det rätt fast man inte tänkte alls.
Och särskilt svårt är det ju när man skriver… det behövs egentligen massa roliga smileys som kunde förstärka det man säger…
Snälla Tjocka berta kom tillbaka nu, och Aspie, du också…

#19 Jag är redan här 
Tjocka Berta kommer nog tillbaka snart också ska ni se… ibland behöver man bara få lite perspektiv på tillvaron… och smälta det som sades.. Kanske har hon anledning att vara stött… kanske inte… jag gissar att hon redan är här igen med ett nytt alias…
men det var bara en gissning…. Kom in igen nu Tjocka Berta!!
Vi vill ju ha dig här!!!

Oavsett om man har anledning att känna sig stött eller ej så gör man ju det ibland och det är väl upp till den som känner om det är ok eller inte. Men jag hoppas hur som helst att TjockaBerta vill komma tillbaka hit sen.