Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettdiverse-npf
Läst 1515 ggr
Grodan77
0

Aktiv sjukling

Har en liten fundering…jag har Halsfluss, äter antibiotika o lite ibumetin..nu till min fundering.. Varge gång jag är sjuk så så fort jag inte är däckad (hög feber måste sova) så blir jag istället mer aktiv o får gjort en massa som jag i vanliga fall skjuter på framtiden..detta är ju superbra men borde jag inte som de flesta andra softa på soffan (gör det med ju)… Någon annan som känner igen sig eller som har någon bra förklaring???

HannaM
0

Nooope, eller ett visst mått av förkylning påverkar mig inte men jag blir om möjligt ännu tröttare så fort febern smyger sig på.

[aspie]
0

Åhhhh, stackars dig som har halsfluss. jag hade det jämt och ständigt tills jag fick ta bort dom när jag var 19 år. Jag hade alltid över 40 grader och var skitdålig och yrade. Slipper det idag tack och lov,

Hoppas det känns bättre snart Grodan

*Kramar om dig*

Grodan77
0

Tack!! Jag har inte superhög feber o tuggar bafusin…så det e oki..Ska jobba imorgon huuu……*kramaas o pussas med er lite för det vill ingen annan göra med mig in real lift just nu Kyss

[aspie]
0

Men du kan väl inte jobba med halsfluss? Förvånad

Grodan77
0

Åt medecin (antibiotika) 4 dagar innan…jag vill inte smitta någon…men, tyvärr så nu har 8 åringen fått det…dröjer väll inte länge innan de andra 4 oxå har det…pust..

[aspie]
0

Åh, det är ett elände med halsfluss Rynkar på näsan Jag är inte ett dugg avis på er. Tycker synd om er.

Läste om en känd utförsåkare som var känt på Ingemar Stenmarks tid. Han blev jätte sjuk och då hittade de TRE infekterade mandlar på honom som de tog bort. Tre mandlar, nog räcker det med två för att vara tillräckligt jäkligt Förvånad

Grodan77
0

oj, trodde bara man kan ha två…

[aspie]
0

#7 Det var väl en slags missbildning han hade. Man har normalt bara två

Grodan77
0

Hade gärna haft tre armar..

[aspie]
0

#9 Eller fyra ibland Tungan ute