Är lite off just nu
Eftersom jag är hos min dotter och mina barnbarn.
Snuttan är jättegullig! Men dom har inte bestämt nåt namn än.
Kevin är också supergullig, jag hade ju inte träffat honom på över 3 månader.
Kan bara titta in lite då och då…
Puh! Man är lite trött… 
Ja, jag undrade vart du hade tagit vägen. Bra att du meddelade detta så jag slipper oroa mig för lilla mormor
KRAAAAAAAAAAAAM

Klart att du ska spendera tid med familjen, Mysan! Kom ihåg att du är saknad bara! :)
Tack aspie och Puhlo, ni är för goa! 
Kommer du tillbaka snart eller?
Saknar saknar saknar 

okej,,, jag e off-off-off… men du verkar ju ha det rätt så mysigt hos barn och barnbarn.,… kram till mysan
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Ja Svea, jag kom på att det kanske inte var riktigt rätt ord att beskriva vad jag gjorde… Men men jag menade ju bara att jag inte hinner vara vid datorn så mycket nu. 
aspie, jag vet inte riktigt när jag åker hem, dottern vill att jag stannar en vecka till, men det är ju lite svårt att vara borta så länge, även om jag är med min dotter och mina barnbarn så saknar jag mina hundar.
Låter säkert knäppt för en del, men så är det.
Själv funderar jag på att åka hem igen i helgen… Men vi får se…
KRAM på er! 

aahhaaahhhh..men mysan.. det e nog jag som e så off att jag ej ens kan inse att ordet off kan användas i flera sammanhang,,,
krammmmmmmmmm
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Hoppas du får en bättre situation snart svea!
Mysan!
Svårt när man längtar efter sina hundar, men en vecka till hos dottern gör henne nog glad och vad är en vecka egentligen? Ingenting! Sen kanske det tar jättelång tid tills nästa gång. Fast, jag vet, hade nog själv fått noja av att vara borta från hundarna länge
Kram och puss i pannan på dig 
Ja aspie, så är det nog, men jag är ganska mycket hemmamänniska, så det är inte bara hundarna.
Hemma-människa, det har jag alltid varit. Åhhh så skönt det är att vara hemma. Längtar alltid hem
Javisst är det alltid skönast att vara hemma!
"Borta bra men hemma bäst" stämmer in på mig också…