Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 766 ggr
Emaljoh4
0

Ensam igen då...

Hmm… Känner mig ensam igen… och sommarlovet har nyss börjat.. Jag vet inte vem jag ska umgås med … finns ingen… Rynkar på näsan Jag och en av mina kompisar hade kommit överens om att vi skulle gå på stan…

eller jag frågade igår, och då svarade hon "kan vi väl"…

Idag ändrade hon sig precis när jag hade gjort mig klar, duschat, klätt på mig osv.. Då skulle hhon tydligen träffa min andra kompis….

hennes svar var (hade frågat varför hon bröt sitt "löfte" om att vi kunde gå på stan).. då var hennnes (USLA) kommentar "Jag sa att vi kunde det, men jag sa aldrig att jag ville det"….

Jag tolkar "det kan vi väl göra" som att man har tänkt utföra det och följa med.. Men nej, jag har väl missförstått som vanligt..

Hatar relationer.. Vet inte hur man ska handskas med de! Rynkar på näsan Känner mig såååå ensam… Suck..

Så jag bakade en citruskaka istället…..

Men jag tycker ändå det är taskigt av henne… Jag orkar snart inte med folk längre..

vill ha en bästis, men jag har ingen Rynkar på näsan

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Ylva-Li
0

*chockad* Vad ÄR det för kompis!?
Jag blir bestört.. Så säger man ju bara inte! Låter nästan som att hon sa "ja" till dig ifall hon inte hittade nåt bättre.. *skakar på huvudet* Förlåt, men vilken människa!

*kramar om*

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Emaljoh4
0

Minns inte riktigt vad hon sa, men det var typ "Ja, det kan vi nog"….

Och jag vet inte om jag har misstolkat henne eller inte.. för jag ser ju ett "ja" i meningen och då antar jag att det är ett "ja".. Varför måste alla skriva så komplicerat.. blir så förvirrad.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

HannaM
0

Synd att du bor så långt borta, jag behöver någon att baka med=) Citruskaka lät gott!!