Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 990 ggr
Emaljoh4
0

SOMMARLOV!!!

NU HAR JAG FÅTT TILLBAKS BETYG OCH NUUUUU ÄR DET SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!! SkrattandeSkrattande

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Froddel
0

Åh va skönt för digGlad! Hoppas att du får en mycket skön, fin och avkopplande sommar, det behöver du verkligen efter allt jobb med och i skolan.

Emaljoh4
0

#1 Jobb i skolan?! SkämsSkäms Funderar ibland på vad jag har lärt mig det här året.. Typ att det finns Neutroner och protoner i en en atom… typ det enda jag kmr på! Tungan ute Saker fastnar inte i min hjärna! Rynkar på näsan

Ylva-Li
0

Det är nog mer som fastnar än som man tänker på. ;)

Men sköönt med sommarlov! Får hoppas på lite bättre väder än det här regnmyset vi haft då. :D

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

HannaM
0

åh sommarliv, det är inte illa det. Länge sen sist. Hoppas du får en kanonsommar och att hundlägret blir bra.

linhof
0

åh malin gumman!!! om du bara visste hur mycket som fastnat i din hjärna!! om ett par veckor, månader eller år…. så: plopp! så kommer det fram en massa saker som du bara lagrat…

Och det är ganska kul… man bara vet en massa saker men har ingen aning om var man lärt sej det…eller snarare NÄR man lärt sej Skrattande

Gör nu nåt vettigt av din sommar… njut och lär dej nya saker… se allt med ett positivt öga…för det kan bara bli bättre om du tillåter det Glad

Kram gumman Kyss

Emaljoh4
0

#5 Bara ett öga!? Det är ju bättre om jag ser det positiva med båda ögonen! Skrattande och med ett öga på det negativa!

linhof
0

hahaha!!! okej då rå! TVÅ ögon… o ett HALVT på det negativa… för det kan man lära sej av oxå Kyss

Emaljoh4
0

#7 hmmm Obestämd Skrattande Tur att ögonfransarna går lite uppåt, och inte neråt, då skulle jag inte sett nån ting! Förvånad Fast jag kollar nog med 10 ögon på det negativa och 000000000000.00000 på det postivia!!! Skrattande

linhof
0

jameeen!!! vänd på det då! det kan ju bara du själv göra…. ingen annan… det blir aldrig bättre än man gör det vet du Glad

Emaljoh4
0

#9.. Jaaaaa, duuu har rätt!!!! Skrattande

du är en coooling med riktigt många fungerande hjärnceller!!!!!!! VAR STOLT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

linhof
0

#10 Kyss going där…

tja, många av mina hjärnceller funkar….bra…men de vill juh inte komma överrens om utrymmetFörvånad

Jag är stolt…för att jag är jag och jag duger Glad och det ska du vara med gummanKyss

Emaljoh4
0

#11 Vet du! Du ska lära det mina hjärnceller kan… Min hjärnceller dör hela tiden.. så jag har lärt de fortplantning!! Skrattande Så alla får platts, för alla liksom rinner ut hela tiden, och då måste jag få nya hela tiden

Froddel
0

#2  Nä, jag tänkte med på det jobbiga som varit i skolan…och det jobbiga med att just försöka lära sig saker…jag är precis likadan, kommer inte ihåg ett smack ifrån skolan. Tråkigt men sant!! Högstadiet = 0 kunskap, omvårdnadsprogrammet= 0 kunskap…jag har t ex gått HLR-kursen 5 ggr inom loppet av ett par år= kommer i alla fall inte ihåg hur man gör, förmodligen skulle jag ta död på den som behövde hjälp!! ………….suck!!

Så Malin, jag förstår att du kämpar i skolan!!    /kramar C.

[ANNiZO]
0

Jag har också sommarlov :D 

Såhär såg mina betyg ut:

Svenska: -

Engelska: -

Matte: -

SO: VG

Idrott: -

Fysik: -

Biologi: -

Hemkunskap: -

Glömde jag något ämne nu?

Haha, fina betyg jag har Skrattande

HannaM
0

Du är bra på samhällskunskap i alla fall=)…

[ANNiZO]
0

Jag har haft anpassad studiegång i ett halvår nu, jag jobbar i affär vaannan dag och har SO med min SOlärare på tisdagar. Det är därför jag har så mycket luckor^^

Emaljoh4
0

Svenska: - VG

Engelska: - IG

Matte: - G

SO:Starkt G

Idrott: - IG

Fysik: - IG

Biologi: - G

Hemkunskap: - SVAGT G

Kemi - IG'

Kanske finns nåt fler ämne! Men det vr mina betyg! ;)

HannaM
0

#16 jaha=) Men du är fortfarande bra på SO!

#17 Åh, som jag, bättre i biologi än kemi och fysik.

[ANNiZO]
0

Tack^^ Fick göra ett prov som innehöll allt man skulle lärt sig i SO det året, och fick VG på det. Så då kunde min lärare sätta VG på mig i SO^^ 

Jag är egentligen jävligt bra på alla de ämnena i listan, har inte alls svårt för skolämnen. Det är bara själva skolan och alla regler och allt det där tramset som inte fungerar så bra…

HannaM
0

#19 Men du har anpassade plan nu så du får göra i din takt på ett anant vis? Önskar jag hade fått något sånt stöd… klarade ju visserligne alla ämnen men nådde absolut inte upp till min egentliga förmåga på grund av… tja, skolan.

[ANNiZO]
0

Ja, precis. Efter 9 års problem med skolan fick vi kontakt med soc, och då blev skolan tvingad till att sammarbeta. Så nu har jag jobb 3 dagar i veckan och en lektion en dag i veckan. Det fungerar bra, jag känner att det är ungefär så mycket jag klarar av för tillfället när det gäller skolaSkrikandes

Min SOlärare är helt underbar, hon är den som fick mig att klara av de här sista veckorna av skolan :)

HannaM
0

#21 Åh vad skönt! Sånna lärare är underbara. Hade två som lyckades hjälpa mig igneom sista månaden på gymnasiet så jag gick ut med fullständiga betyg. Vi ger en guldstjräna till sånna lärare tycker jag.

[ANNiZO]
0

Ja, helt klart! De borde få något slags hederspris.

linhof
0

#12 hehe det e en kunskap mina borde lära sej Glad ja får skicka dem på kurs!

Emaljoh4
0

#25 Skrattande Låter bra det! Det är inte såå ddyrt… drygt en tusenlapp för 5 min.. Men helt klart värt det!

barbabok
0

Grattis till sommarlovet! Ni är värda all vila!!