Min dag..
Idag har jag och Rico börjat med en långpromenad på 2 timmar och en kvart… i regnet..
Riktigt mysigt.. älskar att vara ute och gå i regnet med ett par hörlurar i öronen!
Har varit ute och fotat i dag också. Lägger in 2 bilder från det..
Hoppas alla har haft en bra dag!
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
och andra bilden

va duktig du är på o ta kort! jättefina bilder 
#2 Tack, men min kamera är värdelös.. Den har inget riktigt "märke"… typ "HP photosmart"… Hahaha… skämms typ mycket.. 
Vill ha en Nikon D60 när jag fyller år, hoppas jag får det… Men jag ville ju ha nya skor också… hmmm… Tar kameran till födelsedagen och skorna till jul.. vill ju hellre ha en kamera just nu! 
Wow vilken underbar bild i inlägg ett. Riktigt strålande. Synd att jag inte kan ha den som skrivbordsunderlägg. :p
#4 Varför kan du inte det? Du får använda den som bakgrundsbild på datorn om du vill! 
Men jag tror inte att jag kan "ta den". Men jag testar. tack så mycketEmalj. :D
Tata det gick visst. Trodde man blev stoppad om man försökte hämta hem den. :D
#6 & 7
Vad bra att det gick!
Du skulle ju kunna ta den utan att jag sa att du fick också.. jag kan ju inte veta vad du har för bakgrundsbild på din dator… hahaha 
Nä det är ju sant men jag är ärlig och frågar alltid. Hmmm nästan iaf. Hihi
#9 Det är alltid bra när det gäller bilder m.m… Man kan ju bli tvungen att betala pengar till personen som har tagit kortet om man b lir upptäckt.. inte så kul! Men nu har du ju fått lov att använda den.. eller inte använda den hit och dit, men som bakgrundbild iaf! 
Ja det kan bli dyrt. Och ja jag skall bara ha den som bakgrund. :D Annars brukar jag länka tillbaka till fotot eller skriva ut namnet på fotografen och var bilden är tagen från (sajt alltså). Men det är inget som jag lägger i mina fotoalbum så att säga. Utan det är tex i en blogg om något speciellt.
Okej!
Måste bara visa en bild på våran söta katt också! :)
#12 åh så gosig.. :D