Hur dum får man vara egentligen?
Jag sitter i min kalla hus. Endast 18 grader inne och 10 ute. Gubben är inte hemma än på två dagar och kan fixa värmepumpen. Har fryst i en vecka nu. Men ändå sitter jag här med tofflor och filt och äter glass. Är man sjuk eller sjuk. Hihi. Men det är gott. En liten Ben och Jerry-glass.
Apropå värmepumpen så är den sååå efter när ute termometern är mellan 4 och 10 plusgrader.
Hi hi hi, du får ta en stor mugg med värmande te sen eller nåt efter glassen. Det brukar funka bra på mig när jag är frusen.
Tråkigt med värmepumpen. Hoppas det blir varmare ute hos dig så du får upp värmen snart.
Jag har redan druckit tre koppar te nu i eftermiddag men inte varmare blev jag för det. Jag drack för långsamt för efter halva koppen var den kall.
Du får nog ta och röra lite på dig oxå så du får upp värmen.
Man brukar bli så himla frusen av att sitta vid datorn, då hjälper inte varmt te för mig heller.
Men jag vet, det är så himla svårt att slita sig 
Haha det har jag med. Kan sitta i timmar för att det är för jobbigt att ta sig upp. Det var bra många dagar sen jag ens såg på tv. Fastnar liksom här i köket. Har inte ens ork att gå till stora datan med den bättre stolen så ryggen är piss.
Du lilla fröken, du måste vara rädd om din rygg för den ska hålla i många år. (här hur tanten tjatar) Nu får du lyfta på rumpan och sätta dig där kroppen kan må bättre 
Jag skadade ryggen som 15-åring och den har ju inte blivit bättre sen dess. Det var under ett träningspass. Tävlingsimmade i många år. Men under en Träning så "tävlade" vi mot varandra och mitt specialsimsätt var fjäril. Närmade mig kaklet men jag missbedömde avståndet och kom alldeles för nära och ryggen blev typ kortare och det gjorde ont. Men dum som jag var så tränade jag vidare för om jag inte var där 80% på en månad fick man heller inte tävla. Ja jag vet hon var en satkärring. Men efter åtta veckor med smärta så slutade jag simma på ett tag. Skulle ha sjukskrivit mig då.
Men fy så tråkigt
Men då måste du vara extra rädd om din rygg 
Ja, jag tjatar lika på min dotter som oxå har ryggproblem, men hon är lika envis som jag, he he,
Hon tävligssimmade oxå ett tag förresten 
Jag har hört att simning är en bra sport för aspare. Det är liksom en enmansgren fast man tränar med dom andra. Man är själv när man simmar och man behöver inte vara social. Jag simmade länge medan alla andra sporter blev något år eller så. Spelade hockey, fotboll, volleyboll och en massa andra lagsporter men det var inte lika roligt för jag kände mig utanför på nåt sätt.
Precis samma här när det gäller sporten. Jag tävlingssimmade dock inte men var alltid som en fisk i vattnet.
Var däremot med i många andra sporter, men gillade det inte lika mycket. Var med och vann lite olika skolmästerskap, Bl.a i höjdhopp
Nä, nu ska tanten kolla tv och sen gå med dogsen, så vi ses nog inte förrän i morgon.
nattis nattis 
Jag tog mina tablett just så jag blir inte så länge heller. Natti natti.