Färre tvångsbeteende vid hypomani?
Jag har märkt att jag inte är lika orolig över mina konstiga beteenden. Dom är liksom inte så viktiga då men nu när jag är "normal" så kommer det tillbaka. Diskar alla redskap, diskbänk och liknande jättenoga. Jag har en noja på fettiga saker och disk/händer/ansikte/hår blir tvättade väldigt ofta för jag hatar denna känsla. Disken måste jag känna med händer och kan då inte ha några diskhanskar. Har aldrig haft det för jag får panik då.
Mina symmetriska ordningar minskar också. Det blir liksom som en annan värld för mig.
Ehmm, jag hatar oxå den där fettkänslan och kan inte heller använda diskhandskar.
Jag har märkt att jag börjar tvätta händerna mer och mer för varja vecka som går, tycker att allt känns så äckligt och skitigt. Har t.o.m börjat tvätta armarna en bit upp när jag ska tvätta mina händer
Hi hi hi, då har vi nästan lika kort hår nu du och jag. Nästan samma mörka färg oxå
(om man bortser från mitt silver då)
Du ser inte ut som en kärring iaf! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Haha. Tack Emaljoh…
Du ser ju riktig trevlig ut, men du kan inte vara så himla gammal. Har du verkligen tre barn? 
Törs man lägga in en bild på sig själv? 
Jag är 31 år gammal men jag känner mig som 22 ännu. Många tror inte att jag är så gammal heller. När folk frågar brukar jag svara 22 år och folk tror på det. Men när jag säger att jag har 3 barn varav den äldsta är 7 år så blir dom fundersamma. ;)
Men det är bara när jag har mina braiga perioder. Hihi!
okej då….
man ska inte gå efter utseende helt enkelt! 
Är det så. *glad* hihi. Men jag gillar inte min hy. Jag pillar på mina porer varje dag. Använder en trubbigare pincett (bara min) för att trycka ut dom som är fyllda. Jag kan gå på gubben med. Kan stå hur länge som helst och gubben måste få vänta på att få pissa. Han kan inte göra sånt när någon är i samma rum.
#11 Du är ju jättesöt ju. :D
#13 Nee…
… men det sägs att man ska ta åt sig komplimanger.. så får väl tacka om buga då! 
Jaaa, Malin, du är jättesöt 
Trippel, jobbigt med sån hy. Min blev värre efter jag fick barn. Var det så för dig oxå? Annars har jag ganska fin hy i ansiktet, men just nu har jag en retlig finne vid näsan 
Jag kan iiiiinte låta bli att peta sönder finnar.. det gfår inte.. måste vara sysselsatt HEEEEELA tiden!!
#11 Men puppsan då, vad söööt du är! 
#18 Tack……