På tv om autism
Igår kväll vid 23 tiden (tror jag) det var gick ett porgram om och med barn med autism.
Var det någon som såg detta? Mirakel- (någonting hette det).
Det är så otroligt att se hur enormt olika även autistiska barn kan vara.
Det var nog ett par stycken där som påminde mycket om min dotter när hon var i den åldern.
Det var nästan lite "spookie" att känna igen sin dotter så mycket i dessa två.
En del andra barn kände jag igen mig själv i, hmmm
De visade en snutt med ballonger på en fest de hade. Då var det en av dem som blev jätterädd och skrek - TA UT BALLONGERNA HÄRIFRÅN! Och då kände jag igen mig själv igen.
Blir nästan panikslagen av ballonger i närheten.
Jag verkligen HATAR ballonger 
Kanske programmet går i repris, titta gärna på det iså fall. Det var 1:an eller 2:an det gick på

åh det missade jag! såg du det som gick för nån vecka sedan om ett tvillingpar där båda var autistiska savanter? så jäkla bra!
NÄ! Det missade jag, va synd 

har för mej det gick på tv 4, hoppas det kommer en repris då…. det gick jättesent så det var nog repris men en del program visar de ju massor av gånger…
Hej! "Projekt: Mirakel" Det går igen på kanal 2 inatt. Det startar ngn gång efter midnatt.

…då vet ni vad jag gör inatt…om ja kommer ihåg det eller om inte gubben min har några speciella önskemål 
#4 Tack för den infon, "Project Mirakel va de ja 
Det är ett helt klart sevärt program. Väcker många tråkiga och traumatiska minnen för min del, men gör en ändå glad på nåt sätt 

Går inte såna program att kolla på SVT Play också om man vill? Eller är det bara svenskproducerade program som funkar då?! Jag hade ju både ringat in det dära programmet i tv-tidningen OCH skrivit en lapp men jag glömde ändå bort det
#4 Får försöka hålla mig vaken då..
#7 Kan du inte programmera din DVD eller nåt så du slipper hålla dig vaken?

#8 Näe, vi har ingen dvd just nu..den har gått sönder. Så nu kollar vi genom sambons PS3:a och den går bara att titta på film via.
Men om jag sover en stund under dagen så kanske det funkar

Jag tittade, men ska lippa mig kl 15.00 måste kötra snabbt nu…så, skriver va jag tyckte senare!

å ja glömde bort det naturligtvis. Men jag gjorde annat 3vligt 
Jag pratade i telefon med goa Phernilla *kram*
Jag såg den. Det var mycket som jag kände igen. Såg ni det där paret som var tvungna att anlita en svindyr advokat för att leta på rätt skola och få pojken placerad där. Tänk vad hemskt. Undrar vad som skulle hända om de inte hade råd med den advokaten?

Jag va uppe o kollade i natt..det var jätteintressant. Är inne i nån slags uppåtperiod nu igen med en mängd energi och har varit alldeles jättepigg - tyvärr även när det är dags att sova, det är så lustigt hur det kan svänga
!!……….men jag städar och städar och röjer och grejar och fixar medans jag kan. Igårkväll fråga sambon om jag hade tagit nåt uppåtchack eftersom jag inte kunda hålla käft när vi kolla på LOST
..ooops!!