långa inlägg är...
fin rubrik va?
Jag själv är en sån där som kan skriva långa inlägg…inte för långa hoppas jag…
Men läsa dem! Tjena! Nä, skulle inte tro det…
Börjar läsa men tappar fokus efter typ 5 stycken (uppdelningar av text)
Ännu värre är det om man inte delar av texten…då kan ja juh inte hålla fokus alls… egentligen konstigt att jag kan läsa böcker??
Jaja, bar mera flum från mej…nån mer som e likadan?
*längre än så här så har jag svårt att hänga med*
hihihi… kan kanske vara en liten omöjlig kombination där faktiskt 
…. adhd: sållar ur sig alldeles för mycket info, vill har ur sig ALLT och
lite till och gör det i ren impuls, men har inte en tanke på att det kan bli jobbigt för ngn annan att läsa… åtmisntone tänker man inte på det
under tiden man skriver.
EFTERÅT förstår man… "uh, vem ska orka läsa allt detta..", men då är det förseeeent
och är det ingen annan som känner igen sig i detta, så står i allafall jag för att jag är sådan
*smile*
Men faktiskt, för ett tag sedan noterade jag att Linhofs rader var enklare att läsa… så nu ska jag följa ditt exempel Linhof! Kraaaaaaammmmmmmm!!!
Nu ska jag åka till stranden med barnen och bada!! Ha det bäst alla!!!
Ja, jag känner verkligen igen "problemet". Oftast slutar jag läsa redan innan jag börjat när jag se låååååånga texter. Orkar helt enkelt inte ta mig igenom. Men läsa böcker går bättre
Skumt 

Kan det ha att göra med att läsa på en skärm? Jag brukar skriva ut längre artiklar och liknande för att då har jag inga problem med att läsa dem men om jag föröker läsa dem på datorskärmen så orkar jag sällan igenom?
pEr
#3 Ja, det tror jag kan påverka. När jag hade skrivare så skrev jag ut långa texter och då gick det bättre att läsa oxå
Jag är också en sån som kan skriva långa texter men att läsa dom, Nä inget för mig. Börjar och efter några stycken så blir det bara blaha blaha. Sen skall man försöka svara men det brukar inte gå så bra. Så jag skiter i att svara. Men om det var något intressant som stod överst eller möjligvis sist så kan jag svara på det.

Små stycken är lättare att ta sig igenom, helt klart. Sitter för mycket text ihop blir allt till en enda gegga och jag har svårt att sålla vad som är viktigt att veta.
#0 Precis samma här! Jag har också tänkt på det där att jag läser ju böcker i massor. Måste ALLTID ha en bra bok att läsa.
Men sen läsa inlägg…. Fast ibland går det bra, OM jag lyckas fastna, men helst ska texten delas upp i stycken, för annars är det skitjobbigt att läsa.
Jag tkr ibland att det verkar vara tråkiga texxter om de är långa, så jag orkar inte läsa de! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

#1 oj! Tack så mycket 

jag håller med er allihop. Alla svaren är nog rätt… men det är lättare när man styckar upp det, så det tänker jag försöka fortsätta med att göra.
Och hålla det kort…om det går 

nnnnnääääää.. jag kan ej läsa för långa inlägg å greppa allt.. MEN JAG KAN F##N SKRIVA LÅNGA INLÄGG…
KRAMMMMMMMMMMM
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

#10 lika barn leka bäst 
#10 samma här :D

Från och med nu bara kort inlägg alltså
#14 Helst, fast ibland går det ju inte att undvika att dom blir lite långa 

#15 nääää, precis