OT - var är alla?
Hej Hej! :D här är lilla jag! ^^
Fin blomma,, lägger också ut en blommbild då!
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Tjaba… Du tar verkligen fina bilder du. :D Jag har bara börjat lära mig min nya kamera. Hihi.
Har du något tips på vad man kan göra? Jag sitter här i köket med lappisen och minstingen sover så jag kommer inte ut. Suck det är jobbigt när man inte kan dra iväg nånstans.
#2 Tack.. 
hmm… skaka inte ;) Använd inte blixt om det inte behövs (kameran använder ibland blixt även när det inte behövs tycker jag. och då blir det bara jätte ljust och konstigt.. jag kan visa dig en bild med blixt och en utan..)
Med blixt
Utan blixt
jag personligen tycker den utan blixt blev bäst (:
Med blixt
Utan blixt..
Inte precis samma bild, men det är taget på samma ställe utan blixt.
(väääldigt dålig och suddig bild, men du ser kanske skillnaden! 
Sen kan ju ju passa på att säga - Man behöver inte nån bra kamera! Bildens resultat beror ofta på den som är bakom kameran.. Min kamera har inte ens nåt "märke".. eller jo.. typ "HP photosmart" … tror inte du har hört talas om "märket" förut. 

#10 Det ser så somrigt ut med det där trädet. :D
#9 Åh, lyckos som har en systemkamera! Jag vill också ha! :) Men jag får nöja mig med min sålänge!
så här ser min kamera ut! ((
.
Ja man får vara glad om man har en kamera tycker jag. :D Men sen är dom inte så dyra längre.
Den första bilden i mitt första inlägg blev lite miss. Det blåste och hade just börja droppa ute så jag skyndade mig att ta bilden. Strax där efter så började det regna. Hade 1,5 km hem och varken jag eller lillen hade regnkläder eller något annat med. Hihi Vi blev blöta.
Alltså jag älskar min nya blogg. Måste få skryta lite men jag har fixat och sökt och letat efter så mycket och nu är den bara sååå perfekt. Någon som är intresserad? Hihi såklart ni är.
http://trippelmamman.wordpress.com
Finns bara två inlägg men jag är såå stolt över den just nu så ni kan inte ana. :D

Bjuder på en låt!
http://www.youtube.com/watch?v=8Zc0KUuu7Lw
#16 Haha den va la bra på värsta Göteborgska. Haha. Nä nu måste jag sluta vara så fjantig. Och inte kan jag gå och sove heller.
#17 Hahaha ;) Det bästa är när de sjunger "OX'N" XD ;) ; ;) ;); ); Hahahha
boorde också sova… godnatt allihop! :D

Jag har sprungit runt på ett fält i hällregn och tittat på små handbollsspelare=)
Gick alla och la sig? Jag får väl göra det med.
Åh vad jag önskade mig att jag hade ett svenskt mobilnummer så att jag kunde uppgradera mig. :( Men jag skall fråga mina svärmisar sen när dom kommer till Sverige från sommarstugan. Flera dar efter midsommar.
#20 Ja, jag gick och la mig… men nu är jag här igen! 
Härligt… :D
Just nu ligger minstingen och sover i soffan. Jag sitter med min mini-pc och ser på tv. Hihi
Borde byta vatten till Sötis. (dotterns kampfisk) Mina fiskar sålde jag för några månader sen. När jag var neråt.
Jag sitter och lyssnar på den här låten!
http://www.youtube.com/watch?v=P01hRhD0NGQ&feature=related
(lyssna :D)
Vilken hemsk låt. :P
Hur kul är det att höra sånt när man har lite övervikt.
#24 förlåt!
en annan låt!!!!!!!
(ingen överviktslåt)

Ja det är mycket bättre :D
hahaha, gamla låtar kan vara typ… bra x),,, fast jag lyssnar egentligen mer på rock/hårdrock hållet om jag får välja! 
#29 Rock/hårdrock/metall Det är grejer det 
#30 Hahaha,!" JA!!!
Vad vore världen utan musik?
#31 tyst kanske världen skulle vara utan musik och alla skitdeppade 
#32.. Ja, om man inte är som min syrra - ljudkänslig! 
Under mina hypomana perioder så är musiken på men hög volym. Jag "dansar" och sjunger med och struntar fullkomligt i om jag har världens sämta sångröst. Men nu blir det musik på låg volym och orkar inte sjunga med.
Är det någon som fattar att denna braiga period har gått över? :p
#34 okej… Jag har musik på HEELA tiden typ… Fast jag börjar tycka det är jobbigt med sms signal på telefonen.. blr galen tyåp
Ha ha ha, ja med dagens teknik går det inte att höra på båda samtidigt, eller gör det kanske det? 
När man har musiken i mobilen och lyssanr så borde man ju höra om det kommer ett sms, eller åtminstone känna det om man har ställt in den med vibbar
#37 Jag hör det på mobilen.. dock inte samma signal som det är när jag inte spelar musik, men det är ett pip-ljud och så vibrerar det! 
Orkar aldrig byta låtar när jag lyssnar på youtube.. lyssnar på samma låt HEEELA tiden i flera timmar! 
He he he, när jag var ung så lyssnade jag ofta på min favoritlåt om och om igen. Men jag märkte att jag tröttnade mycket snabbare om jag gjorde det så jag minskade ner på det.
Jag jobbade med musik oxå ett tag och då fick jag ju musik så det räckte och det var nästan bara hårdrock he he 
#39 Jag blir inte less, det är det som är problemet! 
Jag lyssnar musike via mobilen och musiken blir tyst när det ringer eller ett sms som kommit. :D Har en Nokia 5800 Xpress music. :D
#41 Jag har samma mobbe som du 
#41 Jag har en Nokia 5310 Xpress music 
Hm, eller är det en sån som du har Malin som jag har? Måste kolla!
hihi
Ohh, du kommer ihåg mitt namn! ! 
Det var en 5310, precis som din Malin, he he he. Har du svart eller röd eller vad?
Jo, klart jag kommer ihåg ditt namn nu när jag fått träna på det så länge, he he
Jag har den som trippelmamma visade upp… röd! :) vad har du själv för färg?
Jaha, det är klart trippel skulle ha den nyare och finare mobilen
Nä skoja bara, den ser ju fin ut är det nåt typ Ipod eller? Är så himla dålig på sånt där nu för tiden.
Malin, precis en sån har jag fast min är svart 
Jag är ju en prylbög har jag ju sagt. Det är konkurranten till Iphone 3G. Gillar Nokia finne som man är. Haha.
#52 på kanterna okcså? Min är ju också svart, fast röd på kanterna eller hur man säger x)
#53 Trippel, visstja, du är ju prylgalen, he he he , glömde det. Visstja Iphone heter det kanske. Blandar ihop det där
Jag gillar oxå Nokia bäst, men är inte Finne. Eller det kanske jag är utan att veta. Jag är ju adopterad 
#55 Jag vill ha Sony Ericsson sen! 
Gillar inte Sony därför att alla svenska äääälskar SonyEricsson. Jag blir alltid anti mot något som någon annan tycker om. Det måste vara fler än en person. (en hel folkmassa). Samma sak med volvo. Hatar volvo för att aaaalla i Sverige har en sån.
Ja nu får jag skit för det här men jag är en sån. Och jag som är född och uppvuxen i Sverige. :p
#57 jag gillar Sony för den är bra när man skriver sms
det är det som räknas för mig.. hahaha
Gillar alla programen som finns i Nokia Series 60. 5310 är "bara" series 40 och innehåller inte likadant. Nokia har Sport tracker och den gillar jag bla.
Vet inte om ni ser detta men det är mina aktiviterer. https://sportstracker.nokia.com/nts/dashboard/index.do
#57 Jag vill heller inte ha nån SonyEricsson och jag har jobbat på Ericsson
Jag är ganska mycket som du och blir anti mot det som alla andra vill ha. Ta t.ex de där foppatofflorna. Jag totalvägrar dessa, dessutom tycker jag inte de är sköna.
https://sportstracker.nokia.com/nts/dashboard/index.do
Nu funkar kanske länken Trippel 
#54 Malin, min Nokia är helt svart
Aspie: Dessa Floppatofflor som jag kallade som har jag skaffat. Ett pra Lime-gröna. Hade kopior först men dom blev nedgångna efter ett år. Jag testade dom och sen var jag fast. Dom sitter så skönt på mina fötter. Har dom från vår till senhösten.
Tack för länken. Hur gjorde du? Kanske för att jag inte är uppgraderad.
#62 Okej!
Men jag måste ha nån telefon som är bra när man skickar sms…. nu på sommarlovet skickar jag över 1000 sms på på en vecka om inte mer..
Jag är också en messoman och skickar extra mycket när jag är DÄR uppe. Hihi. Men 1000 på en vecka? Jag har runt 800 på en bra månad. :d
Åh fy, så du har såna, ha ha ha, jag trodde du var anti mot det som alla andra ville ha. Nu ser man ju de där tofflorna på varenda människa, he he 
Malin, tycker du inte att Nokian är bra att skicka sms med? Själv tycker jag det är den bästa som finns att skicka sms med
#66. Jo jag är ju det. men jag skulle bara testa för att se vad det var för speciellt med dessa Floppa-tofflor. Sen blev jag fast. 
Jaha, så lätt är det att fastna ibland 
Jag gick in och provade såna en gång. Ett par svarta kan man ju kanske ha tänkte jag. Men fy så obekväma de var på mina fötter 
Tänk så olika samma sak kan kännas för människor
Mmm verkligen. Jag är lite bredfotad vid tårna och dom är vida just där så dom passar perfekt.
#69 mina fötter är ganska smala så det kanske är därför då 
#66, jo den är väl bra.. men jag är avundsjuk på listan som kommer upp på sony när man skriver!
Det är typ det enda… *ler blygt*…
Sen har den ju jätte många teman!!!

hohooo???
har alla vackert väder o tillhör soldyrkarna eller nåt? är det bara jag som lever ida? eller inte har ett liv rättare sagt 
vart är ni mina vänner? saknar er!!!
Samma här, inga vänner irl! 
Fast jag har sprungit runt och donat och trixat med lite ditten och datten…
Snart ska hundarna ut igen, boring!
hej! Evert här!
Jag har jobbat idag. Fem veckor sist.

evert är alltid här i bakgrunden juh! Malin då? evert får allt ta o backa ett steg