Måste bara visa
Åh vilka goingar. :D
Tack Trippelmamman! 
VIlken lite gulligplutt uuuunge!!!!!!!!! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Tack Malin! 

plutt!!! o en plutt till! 

sötis…
behöver ett sötis men stakt namn,,,kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Jag tror dom funderar lite på Frida…

okej….sötis-pötis-sessan-där så liten är,mamma å pappa funderar å tänker så nattens stjärnor blänker,på vad en sån underbar varelse ska få heta…Stella=stjärna…Freja=fruktbarhetsgudinna/kärleksgudinna.
kramis…
Namnet ska väl också passa ihop med Kevin, som hennes storebror heter…
Sen har dottern en dåliga vibbar till en massa namn 
Ja ja, det löser sig nog…

hon kan få låna min dotters namn
pärla 
Jag har föreslagit en massa namn, bl a Pärla, fast med "e" Perla, men nej, det var inte bra.
Det får inte vara för vanligt eller för ovanligt, inte nån hon känner som heter så, inte jaa, kommer inte på allt 
Hennes sambo är helt inne på Frida, medans dottern tycker sådär om namnet…
Jag tycker hon ser ut som en Sandra, men det gick inte heller, för dotterns ex nya tjej heter så och även om dom aldrig träffas eller ens ses och bor 10 mil från varann, så gick det inte. 

Tuva, fridha, Nova, sophie, sannah, Zandra…josephin, yasmine, Alice, ellen, evelina, emelie, tova, tintin, moa, my, pyret, pytte, annelie anne-sofie, annika, anna, amilia, amelie, erika, edith, ella, bea, beatrice, patricia, sarah, pernilla, jessica, lina, mathilda, emma, irmelie, irene….. funderar på fler.... aurora, rosa, rita, maja, majlis, clara, gisela, daniella, christine, kerstin, chatrine, zita, rosita, thilda, thindra, tea, linda, belinda, lallis, laila, lova, lisa, malin, mia, maria, mariette, mysan
minna, nettan, jeanette, nora, olivia, , filippa, rebecka, fredrika, gunilla, henna, ängla, veronica victoria, carola, lee, lee-ann, robin, robyn, sussie, nora, åsa, wenke…..
nu kommer ja inte på fler för tillfället…

hahahhah hihihihih..hohooho..linhof…hahahah du e så skojig.. hahhaha…ha det gott allihopa å lilla bebben vad du nu än kommer å få heta…kra,m,m

va va det för roligt me det?
vill ju bara hjälpa till lite…o ge stackaren fler namn att fundera på så liten kotte lär bli stor innan mor hennes betat igenom min lista 

Det var inte dåligt vad du kunde komma på namn då! Tackar tackar!
Jag ska skicka förslagen till dottern, bara hon inte blir sur då, eftersom dom mer eller mindre har bestämt sig för Frida nu…
Fast jag gillar det inte lika mycket som Sandra eller Cassandra, men det är ju inte mitt barn, så….
Haha, nu såg jag att du hade skrivit Mysan också…
Får jag komma med förslag? *ser snäll ut* 

men Frida e inte dumt! men de får allt lägga till ett H på slutet…
Vet du vad vi kom på när vår tös va döpt o allt? vad hon egentligen skulle hetat!
du förstår, Tuva var det ända vi kunde komma på just då som funkade med oss båda (sen säger man ju att en liten tuva själper oftast stort lass…o ja du kan ju tänka dej va vi tänkte på?!)
Poppliz! det hade passat klockrent på henne….
Malin, det är klart du får komma med förslag!
Tuva är gulligt. Poppliz!?
OK…. 
Jo, vill dom att hon ska heta Frida, med eller utan "h" så är det upp till dom. Jag tycker Frida är helt OK, men hon ser inte ut som en Frida…
mhmmm… ångrar mig… har bara dåliga namn på lager
#26 Säg inte det, det du tycker är dåligt, kanske jag/vi andra tycker är fint och tvärtom!