Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 2855 ggr
linhof
0

helt drogad...

tja…ungefär.

Jag har ju som sagt fått lägsta dos på serouqel till natten för att kunna sova. Vilket funkar kanon! jag somnar snabbt, sover som en bebis o känner mej totalt utvilad när jag vaknar.

MEN!

jag vaknar inte när jag ska Förvånad

ja sover för hårt…. pigg som en lärka när jag vaknar, men hallå eller…. ja sover ju 12 timmar eller mer med dom…

ska fråga dr om ja inte kan ta en halv tablett….tillräckligt för att slappna av så att jag kan somna, men inte för mycket så att jag inte vaknar…

suck…aldrig är man nöjd

Mysan59
0

Oj, vad är det för medicin? Tänk att vakna och vara pigg/utvilad! Jag sover ju ändå 10-12 timmar…Glad fast är aldrig utvilad när jag vaknar…

linhof
0

antipsykotisk! i doserna 600-800 mg

men i min dos 25 mg så funkar den som muskelavslappnande…typ

märker inte så mycket att jag tar den, men när jag lägger mej så somnar jag snabbt för att kroppen redan e nervarvad antar jag och ja sover såååå gott Skrattande

Mysan59
0

Hmmm hm! OK… Glad

Svea-
0

… mmm.. fråga din goa läkare du.. han e ju en sån  där som svarar på fårogrona å vill hjälpa till.. jag vill fortfarande att du postar honom till mig i sthlm.. jag vill oxå ha en bra läkare..

skönt att du har sovit så gott..

krammmmmmmmmmmmmmm

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

linhof
0

#4 pööösss!!! Kyss

ringde idag faktiskt men han va på semester… så de rekommenderade mej att ringa till akutteamet (de hade ingen annan inne)…

pratade med en jättego ssk där… antagligen så sover jag hela verkningstiden ut, så jag skall prova med att ta den ett par timmar innan…

Ska även ringa apoteket o kolla om den går att ev. dela på….

men ja måste juh påstå att jag faktiskt inte har nått emot tabletten för övrigt…jag somnar juh! vågade inte ta den igår för ja skulle upp tidigt…och som vanligt så somnade jag inte före 3….. o la mej 00.00 ca…

[aspie]
0

Linhof, jag fick antispykotiska piller idag, men vet inte om jag vågar ta dem. Fluanxol heter dom.

linhof
0

mmm heter inte samma men kan ju innehålla samma verkningssamma ämne… mina var seroquel…

linhof
0

får jag fråga varför du fått dem? och vilken dosering?

när man läser på fass så verkar de juh på samma sett, biverkningar o sånt man skall undvika är ju samma fast det verksamma ämnet är olika… och doseringen med…

Emaljoh4
0

är det nån som vet om man kan ha AB-mediciner? Skrattande Då ska jag köpa såna där på biblioteket av den stora kossan som står i kassan och beställer fåtöljer!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

linhof
0

Tungan ute Evert skall ta rast nu! så malin får en chans….

så EEEEVERT!!!! gå ut o lek!

[aspie]
0

#8 Linhof, jag fick mina för att dämpa ångesten med en jämnare mer långvarig effekt samt att jag ska ta dem på morgonen för att man kan bli ruggigt pigg av dem.

Om jag redan har svårt att sova även om jag tar sömnpiller hur ska detta gå då Obestämd

Emaljoh4
0

#10 Evert leker i sandlådan nu! Skrattande Med en rosa ponny med gröna skor… äntligen lite luuugn och rooooo,………

*evert kommer springandes igen*…

Suck.. och det var slut på den tystnaden-..

linhof
0

Tungan ute

[aspie]
0

Linhof

Glömde, ska börja på 0,5 mg och se hur det går, och ska jag ev öka dosen till det dubbla efter 2 veckor.

Emaljoh4
0

Förvånad Har en ny diamant… Evert har skrivit sååå mycket att poängen bara flaxar med tvättmedel blandat med yoghurt!! Förvånad

linhof
0

aspie på morgonen, kvällen, eller x3?

Evert!!! TIME OUT!

Emaljoh4
0

#16 Okej! Obestämd

[aspie]
0

#16 Bara 1 st på morgonen pga den uppiggande effekten sa hon

linhof
0

åh okej… men det kan vara värt o prova Glad