Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1025 ggr
Emaljoh4
0

Besviken..

Känner mig besviken på en av mina vänner…

hon ljuger hela tiden…

Jag har bara berättat för 3 stycken (tror jag.. eller nåt) om min ev. ADHD diagnos.. och det är till de personer som jag litar på… att de inte berättar det till alla…

För jag vill ju säga det till de jag känner för..

Men nu har tydligen min ena vän gått och sagt det till en "ytlig bekant"… (en jag nyss lärt känna, som jag träffar väldigt sällan)..

Min andra kompis som också vet det var ju också där, och hon sa typ till min andra kompis som sa det "du, Malin kanske inte vill att du säger det där"….

Svaret hon får är "Jaja" ("vem bryr sig"- attityden)…

Jag får såklart reda på det, och frågar henne om hon har sagt något…

Som vanligt ljuger hon mig rakt upp i ansiktet ..

"Nej, jag har inte sagt nåt till någon"…

NEHEE nej!! Förvånad

Så jag känner mig besviken, vissa människor ska lära sig stänga igen käften!!

Jag orkar inte med vänner, vet inte vem jag kan lita på och inte… Rynkar på näsan

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Mysan59
0

Men nu vet du ju att du INTE ska säga nåt mer till henne, sånt som du inte vill ska komma ut!

Fast det där är alltid svårt att veta, vissa kan man lita obetingat på, men andra vet man inte…

Kram

Emaljoh4
0

mm

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Svea-
0

jaha.. å nu kommer dumm jag dårå.. så här e livet liksom.. finns inte alls många å lita på tyvärr.. å sånt här råkar vi alla ut för i livet .. vuxen eller tonåring eller pensionär osv osv.. det gör ont.. å jätteont..

tyvärr.. men som sagt va nu vet du i alla fall vad den personen går för å att du inte ska säga nått i förtroende till henne i alla fall,,,

kram kram kram..

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

MariannE11
0

tråkigt som 17 att berätta saker som man fått veta i förtroende…

jag har en som jag är rätt nära som jag lärt mej att inte röja några hemlisar allt till…jag lärde mej det genom att hon berättat andras hemlisar till mej… tro inte hon gör det medvetet utan hon bara är sån:en som inte kan behålla hemlisar…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/