ADD!
jag slår sönder allt, haft sönder fyra tavlor, en bokhylla Och en vägg Plus Massa andra saker,
jag rymmer jämt
Hoppar ut genom fönstret när ingen annan ser Är för jävla trött på mitt beteende, hur jag beter mig.
Jag har till och med misshandlat folk, jag har börjat slåss mer fastän jag inte ens är hemma så mycket längre utan bor på ett internat verkar det inte bli bättre, jag äter till och med medeciner två gånger om dagen..
Jag är inte alltid såhär vissa förstår inte ens att jag beter mig såhär för igentligen är jag inte elak utan Snäll och glad person!
Jag blev riktigt arg när jag såg en artikel i en tidning, där det stod, det är jobbigt att ha en funktionshindrad som brorsa/syrra "Men det kan vara ok ibland" Vadå ok ibland?
Jag har en brorsa som vill vara med mig jämt och älskar mig över allt men Ibland är det bråkigt men så är det i varje familj, jag började fan gråta kände mig så himla träffad, Ush på den tidningen!!!!

Kram till dig från mig.. hoppas snart det blir bättre gums..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Kram vännen… det är inte kul när det blir såhär… men vi finns o lyssnar om du vill 
Nu gillar jag själv inte jättelånga inlägg men ska skriva ett ändå…och jag hoppas att du kanske kan förstå vad jag menar… så jag inte trollat bort dej på vägen 
Vill först berätta lite om min son….
Han gör precis som du… inte jämnt (vilket du förmodligen inte heller gör) men ofta… och är trött på att vara "såndär"…. o har svårt att förstå varför hans 7kdom gör honom till den han är/gör. Jag har berättat för honom att det är okej att ha hans 7kdom (bipolär) och att det inte e hans fel…men att det inte e sjukdomen som gör sakerna utan han. Men! Det är inte sjukdomen som bestämmer… det är han som bestämmer om det skall vara bra eller dåligt… att många saker kan han bestämma att INTE göra…. (han har precis fyllt 12)
Det jag menar är att du kan bestämma över ditt funktionshinder till viss del… När du blir arg… fundera på: varför du blir arg, hur känns det, hur kände du innan, hur känns det efteråt och vad gjorde du när du blev sådär arg? vad kunde det ha haft för konsekventer? Vad kunde du gjort annorlunda? kunde du gjort annorlunda? hur skulle det ha känts då? vad skulle konsekventerna blivit om du gjort på detta sett istället?
Skriv ner på ett papper varje gång det händer när du lugnat ner dej o kan tänka som vanligt. När du läser det ett par dar senare så är det mycket lättare att förstå sej själv, varför….
Jag vet att det låter superfånigt men det funkar faktiskt
jag fick gå en "kurs" som kallades reimpuls där jag fick lära mej detta… jag hade uberhett temprament o blev rasande för ingenting…. men nu, när jag lärt mej varför jag reagerar så på vissa saker och hur det känns (reflektion) så blir jag inte lika arg längre. Jag har mycket lättare att kontrollera mitt humör, för jag förstår varför jag blir arg…. och så har jag lärt mej att bli arg när det behövs… då slipper man de där onödiga ilskna stunderna som stjäl så mycket energi och som man faktiskt inte mår så bra av…
jag hoppas att detta kanske kan hjälpa dej lite om inte annat så uppskattar jag att du läst det.
Och du…. du är ingen hemsk människa
kram

#3 men…man får lov o ha kassa dagar..annars e man inte mänsklig vet du 
tackar för förtroendet vet ja…. det kan vara värt att prova…. mej hjälpte det en hel del
o ja hoppas det kan hjälpa dej med…

Jag har tack och lov sällan problem med aggressivitet eller att jag slår sönder saker. Det måste vara jättejobbigt. Har ingen aning om det fungerar för dig men jag har en boxningssäck hemma som jag kan gå och dunka på när jag har överskottsenergi. Kanske kan fungera när man blir arg och frustrerad också.