oT. Magsjuka eller inte?
Ja, hur vet man om man har magsjuka?
Har varit ensam i helgen, och jag är inte särskilt bra på att äta… Vet inte om jag glömmer det ej, men nåt åt det hållet.
Har så svårt att äta när jag är ensam.. Det är en förändring och alla förändringar gör att jag inte äter tillräckligt..
Men iaf… vaknade inatt av riktigt illamående och värk i magen som påminner om mensvärk.. (tvekar på att det var mensvärk eller ägglossning).. Så jag reser mig, och går lite, då måste jag kräkas, så jag kräks såklart och tänker "jag är kanske är lite lite hungrig"… (åt frukost för 16-17 timmar sedan och efter det hade jag ätit lite chips och choklad … dåligt jag vet!) så jag tar lite fil, det går inte länge till jag kräker upp all fil och lite till…
Jag har ju varit utan mat i ett dygn utan att kräks eller känna mig allamående.. Så är det magsjuka eller hungrighet…
Nu har jag inte ätit på ett dygn snart.. men jag vet inte om jag törs äta något.. är så rädd för att kräkas igen.. tkr det är äckligt att kräkas!
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Stackare…ja, visst är det äckligt att kräkas o att dessutom inte ha familjen hos sig.. låter lite magsjuka…efterssom du kräks när du äter….eller hjälp…inte gravid va??? då mår man dåligt att gå med tom mage…
Hoppas du snart mår bättre"!! Kram!
#1 Om ingen har våldtagit mig i sömnen, så är jag inte gravid! 
Fast jag åt lite i morse, typ lasagne, och då kräktes jag inte.. men jag känner mig fortfarande ganska illamående!

Eller kanske en ängel…typ jungfru maria
Vad bra att du klarat av att få något i magen…då brukar det snart bli bättre!!!
Men det blev inte mycket mat… det värker i magen, men jag är ändå för illamående för att orka äta ordentligt..

Kanske matförgiftning? Ta det lite lugnt med maten och börja försiktigt med sånt som är snällt mot magen, fil eller te kanske. Hoppas det ordnar upp sig.
om man spyr