Ni får ursäkta mig...
…men jag orkar inte svara på alla inlägg som ni gör. Jag läser men orkar som sagt inte skriva något.

Men det är väl helt ok jue
Tack. Känner mig inte för att vara speicellt social och har inte gjort det på några dagar. Borde gå och sova men orkar inte lyfta arslet från stolen.
Men det gör man precis som man vill själv!
Jag är också inne på en del sidor där jag också bara läser, men inte har nånting att säga.
Så jag babblar inte alltid lika mycket, det är mest här inne och på Spökbilder och Övernaturligt som jag gör inlägg. 

Skriver gör man när man orkar, orkar man inte så gör man det inte. Lätt som en plätt och alldeles tillåtet.

men gumman… du svarar o kommenterar när du ids…. det är juh så det e med oss här…. vi orkar inte alltid o vi alla vet juh om det 
tänk inte mer på det nu…. kram
Tack ni är så trevliga. Men man får ju dåligt samvete för att man inte är aktiv men vi kan ju inte vara det för jämnan.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeej , det kan man inte§!!!!!!!! 
Men evert kan göra dig glad igen!! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Hihi. Vad kan Evert göra då?
#8 Evert kan berätta en rolig saga? 
Vad handlar den om då? :p
Det vet jag inte än! x) den som lever får se..
Förresten Malin, vart tog den där andra historien vägen som du påbörjade för ett tag sen, som jag ville höra fortsättningen på?
Just det… den!!
….
Jag läste ditt svar… nåt annat dök upp i hjärnan och det var som bortblåst!
det är nåt fel på våran dator, så kan inte öppna dokument där jag har skrivit det.. 
Om jag orkar kan jag skriva ner allt jag har skrivit från förut.. Men det blir när jag orkar.
OK, men det är inte så viktigt, det är inget jag tänker på hela tiden 
Jag bara kom på det nu… 
Men så där är det, vissa saker är bara som bortblåsta.

jaa.. jag e väl själv en periodare när det gäller å svara å vara aktiv här jag med.. men jag vet att det e ok.. alla har vi såna perioder.. då syns man mindre men jag har alltid vart lika välkommen tebax ändå.. aktiv eller ej.. så jag förstår dig.. krammmmmmm
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Tack Svea…
Sålde just en roa mini-pc. :D