Behandla autism med syre
Mycket intressant Hanna. TACK! 
Ja det var intressant. Läste artikeln från mobilen. :D

Intressant, dock behöver jag mycket mer belägg för att vara övertygad, jag jobbade en period på ett litet korttidsboende för autistiska barn som hade inriktning på kost (inget gluten socker o bara "hemmalagat, rent" samt trycka snurra hoppa…vi märkte skillnad på närvaron hos det barnet jag arbetade med…tyvärr är det nedlagt idag, det var inte tillräckligt stort intresse ifrån kommunernas sida. Idag jobbar jag på ett v"vanligt" kortidsboende aven med autister, vi använder oss utav scheman mm.

Ja mer fakta är ju aldirg fel. Ordentligt med belägg ökar ju chanserna att det ska spridas o mdet är en bra behandlingsform.
Jag vet inte, pojken ser ju glad ut och jag kan ju som utomstående inte argumentera mot föräldrarnas lycka.
För jag är inte missunsam men jag får erkänna att jag är djupt skeptisk till det hela.
Så autism är alltså syrebrist? Kan man om man fått skador på hjärnan av för lite syre kan man alltså fixa det med att andas lite extra efteråt?
Jag har autismliknande, jag är normalbegåvad alltså jag förstår lika J*vla bra, som alla andra och jag har ingen skada på hjärnan eller jo det är stämplat, rakt i ansiktet på mig!
Inte för man märker det, dessutom har han blivit feldiagnosierad, riktig autism märker man, när barnet är litet autismliknande när man är äldre jag fick min diagnos när jag var 13.
Är också trött på alla metoder, snälla dem funkar inte tro mig, jag äter varje dag medecin, dem kanske hjälper lite vetenskapligt bevisat men inget kan bota autism, det är ingen sjukdom det kommer inte från vaccin man föds, med det de är pesten, för mig alltså, O ja avskyr alla som försöker bota det inse det går inte!!!!!!!