Idag suger allt!
Jag har märkt, att jag blir ledsen mot kvällarna jag mår riktigt illa nästan spyfärdig, vill bara gråta ut och sova så det ska bli morgon igen. jag är så trött på min medecin, också hur ska jag palla ta medecin två gånger om dagen hela mitt liv! Är det någon fler som tar medecin? Tycker ni det hjälper…?
Jag blir likadan, humöret dalar och jag blir väldigt nerstämd på kvällarna, dock så äter jag ingen medicin eller något.
Ja usch vad jobbigt det, är jag är glad mesta av dagen sen blir jag nedstämd på kvällen, vill bara lägga mig under täcket och sommna men det går inte!
Har du någon diagnos? Förlåt om det lät fult bara undra…
Jag har inte fått någon diagnos (än), och nejdå jag tycker inte det lät fult :)
Ja det är tokjobbigt när det blir så, spelar ingen roll hur kvittrande glad man är under dagen så blir det så iallafall, ush.
ja, jag funderar nästan om man har någon slags depprision eller om det bara är normalt lixom?

jag pendlar oxå i humöret dock är det jättemycket bättre nu med mina mediciner.. så jag vill inte vara utan dom.. som tjej är det värre oxå då det är dax för mensen..suck.. kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Svea, jo det är bättre för mig med medecin med men jag får magsmärtor illamående, och ont i hjärtat av dem, så det förvärras på något sätt på kvällarna då jag även mår lite dåligt.
Kram

jo samma här men illamåendet å det andra är så "lite" så jag kan stå ut med det.det är ett bättre alternativ än å må totlat skit hela tiden i alla fall.jag blir oxå dåligare famåt kvällen då min medecin är på väg att ta slut.. så jag förstår dig..kram kram…
ja jag förstår dig det är synd om oss!
Får jag fråga vad du har för diagnos…? eller om du har diagnos? hoppas du inte tar illa upp men de e ju Bokstavsfolk de här;D

adhd-dyslexi-dyskalkeuli.fråga får man .. man kan ju inte får mer än ett svar oavsett svar…jo..det e ju jobbigt.. jag försöker ändå få orndning på det jag vill må ok/bra å kämpar på för å få göra det oxå..
kram kram
Vad bra, de märks inte att du har dyslexi:)!

jorå…det märks,men mer när man är med mig här hemma å jag tex ska läsa osv.. men skriva går rätt så bra,, men jösses så galet fel det kan bli.. men men,, det e som det e.. kämpa på .. all day long..
mmm… har du någon diagnos?vad i såna fall?vilka medz äter du ? hur funkar dom för dig?
Melatoin, är för sömnstörningar Sen tar jag strattera
Vanliga biverkningar (påverkar 1 till 10 användare av 100):
att vara lättirriterad
humörsvängningar
sömnproblem
yrsel
svullen, röd och kliande hud
utmattning
Mindre vanliga biverkningar (påverkar 1 till 10 användare av 1 000):
en känsla av eller att ha mycket snabb puls
aggression
Var vänlig se ovan angående råd om hur man ska göra om dessa biverkningar uppträder.
Andra mindre vanliga biverkningar kan vara:
kliande hud
ökad svettning
svaghetskänsla
dessa är bieffekterna, av min medecin Strattera på mig ush..

nej kul..men ev är det övergående eller att det blir lindigare?krammmmmm
hur menardU?

jag menar att ibland när man börjat med en medz så tar det ganska lång tid att ställa in rätt dos samt att utväderar om jut den medzen man äter var den man skulle ha.. det är ju allt annat än lätt att hitta rätt medz som funkar då vi alla e olika trots att vi många av oss har samma diagnoser.
min nya depp medz ska ge resultat om 2-4 veckor men alla biverkingarna går jag igenom nu..tex i dag har jag grymt ångestpåslag å mår riktigt riktigt dåligt.. men jag får stå ut om det ej går över styr för när jag kommit upp i 2-4 veckor så kanjag ju säga om den funkar alls.
skitjobbigt…
så menar jag.. förklarade jag knasigt nu eller ?
neej, men jag började med mina medeciner för länge sen, så de är väll ba så… får leva me de

okej,,,,kram
Som svar till rubriken sär jag bara Ja som fan.