Köptvång / samlingar
Jag kom att tänka på det här med att jag har så himla många jackor, jag är nog nån slags "jackoman"…samma med skor fast där är det lättare att låta bli att köpa…jag tror jag äger ca 20 olika jackor, jag kan inte låta bli att köpa om jag tycker dom är snygga …även om jag inte har råd
Hur är ni andra med sånt?
Jag samlar på mobiler typ och filofaxer/kalendrar och väskor.

Jag har plastburkar. Allt från pyttesmått till massa liters i storlek. Helst ska de vara vattentäta. :)

#1 Har du många då?
…det roliga var ju när jag var med min sambo ner på stan för vi skulle hitta en jacka åt honom……….det sluta med att han kom hem med tre
….inte så bra att vara impulsiv och vara en mästare på att övertala och argumentera för
…

nääää..jag har inga såna problem.. tur för mig då jag har 0 pengar att spendera på någonting överhuvudtaget..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

#4 fast det har inte jag heller
det är ju det som är det värsta!!
#3 jag har väl ca 5-6 styckna men använder två. Hade för ett tag sedan 6 abonnemang som jag var fast med i två år. Har nu 3 olika nu. Allt för en ny mobil.
Jag är likadan, har massor med skor och jackor och andra kläder. Har köpt en massa jag egentligen inte behöver men vill ha många färger och stilar att matcha med. En del av det använder jag inte ens, och pengar till det? Nä verkligen inte

#5 nej.. det måste ju vara det värsta ,, hhmm.. jaa…nej jag kan inte göra sånt.. då skulle jag ej ha pengar till mat å då får barnen inen mat å nej.. det går inte..
pust.. jobbigt å köpa saker man ej behöver.. kram på er…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Förut köpte jag mycket stövlar, väskor och lampor, men det har lugnat ner sig…

Hej på dig Mysan
det var länge sen!

smycken, ljuslyktor,sjalar. Gärna glittriga saker, kan inte gå in på Indiska kommer alltid ut med en ny ljuslyta

#11 Jaa
, dom har många fina såna!
Hej Froddel! Jaså var det länge sen? Eller, det är nog så att även om jag tittar in varje dag, så har jag inte haft så mycket att säga.
Det är för varmt