Positiva tråden
Hej alla!
Jag härmade dom inne på psykologi och gör en likadan tråd här inne - kan vara lättare eftersom det minskar antalet inlägg. (Hoppas det är ok att göra så
)
Så här kan man skriva om något positivt som man upplevt eller tänker på.
……Jag är iaf glad över att jag har mått väldigt bra nu i hela två dagar. Hoppas det håller i sig ett tag till.

o ja e superglad för att jag har en ny bil…o vänner som ställer upp på mej o min familj 
Jag är glad att min väldigt bra och nära vän kommer hem snart! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Jag är glad att garaget funkar som tillfällig keramikverkstad o för jag djejade 40 skålar inatt!

jag e så glad över att Bokstavsfolk i fokus finns och att alla ni här inne finns å svarar å hjälper till,skapar roliga trådar å att ni finns…jättekram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Jag är så glad att jag inte skar av mig hela fingret när jag skar mig idag, och bara skar mig litelitegrann, och att det inte ens blöder. :)
Sen är jag sååååå glad att min älsk har kopplat in min xbox360 till tvn så att vi kan titta i tvn och titta på film tillsammans.

Jag är glad för att jag har semester nästa vecka och ska få rå om mina barn

bra initiativ froddel
!
Jag är glad för att vi har lyckats tvätta åtminstone ena husväggen idag, samt att jag har ryckt upp lite ogräs….

#7 Tack
!
Jag mår fortfarande bra (är inne på dag 3 nu) och idag tog jag mig iväg på fika hos min syrra och jag trivs så bra i hennes sällskap, känns kanonbra.

o jag är glad för att jag skall göra klart min tatuering nästa vecka 

Jag är glad för mina 11 timmars sömn inatt även om jag hade behövt lite till var dom väldigt sköna.

idag är jag glad för att solen skiner 

att jag lyckats komma i väg till banken med min dotter å fixat ett konto..det e jag glad över i dag..kram

Idag tog jag mig iväg till min mormor på lite fika och det var trevligt. Härligt att se henne glad och pigg över att vi kom. Att glädja henne förgyllde min dag idag
Jag är också glad för att solen skiner och jag har rensat lite ogräs…

Glad! Idag har vi haft en underbar eftermiddag på funcity, nu barnen vidtvn o ja ska dreja!

Illrarna har äntligen fått jord i grävlådan i uteburen!
Igår fick jag en ny tarotlek, jag har fått gratis sms på min NYA mobil och i sommar ska jag till göteborg och på höstlovet en vecka på Kanariöna jag är bortskämd & Glad…
!!

solen skiner å det e varmt å skönt.. det e jag glad för..
Idag ska vi iväg o köra minigolf, i de vackra vädret oxå:)

idag är jag glad..men öm! För jag har fyllt i min tatuering, lagt på lite extra och ska få låna ett tatueringskitt av honom som tatuerade mej…så nu ska det torteras frukt 
Jag känner mig tacksam och glad för att min utredning är klar och klockren, och att jag redan den 12 augusti ska få börja med medicin.. eller iallafall träffa läkaren då.
Jag är också tacksam att det faktiskt är ADHD jag har och inte är bara allmänt odräglig.. och superlabil.
Jag är också glad för att jag har min man, alla mina barn och sist men inte minst, vänner som tycker om mig precis som jag är.

Första badet för i år och det var tro det eller ej varmt i vattnet.

Idag har jag legat och gottat mig i solen…så skönt när det bränner i huden…sen har jag varit o fikat med en vän, det var trevligt. Så idag är jag nöjd med min dag
inte en massa måsten o krav.

Jag och sambon har precis haft mina föräldrar över på middag. Det gick jättebra och de hade jordgubbar med sig till efterrätt! Mums!

solen å värmen..underbart..love it…
att jag tagit mig till möte med både FK & AF i dag..
att särbon följde med fastän han har semster å e trött som attan..
att äldsta dotter har fixat jobb å att det verkar gå jättebra än så länge.. hoppas det håller i sig..
att yngsta dottern har fått följa med å bada i dag å haft det mysigt…
att ni finns…
kram

Idag är jag glad över att jag fått en ny läkarkontakt…och han verkade jättebra
..ödmjuk, duktig och lyssnade och tog sig tid.

#29 ååhh va glad jag blir för din skull…kram

jag har precis klippt ner min övervuxna häck i solen,svetten fullkomligt forsar.. å ångesten hjälper till med svetten rejält.. å hjärtklappning har jag oxå.. men jag lyckade i alla fall fokusera en tag.. när natten kommer måste jag byta till marsvien mina..
en sak jag lyckats med,, det e jag väl glad för,,,

#32 ulltottar juh! 
idag är jag glad…för ja ska ta min son till optikern…. har försökt o boka tid över ett halvår… men inte lyckats…o nu äntligen ska vi dit!!!

#32 Vilka ursöta små ulltottar 
*gosa gosa gosa*
#29 Gud vad bra, för det är inte det lättaste att hitta vettiga läkare! 
Gulliga små ultottar, Svea!