Är det värmen eller?
Det har varit hur dött som helst sen solen tittade fram.
Är det bara jag som inte gillar att vara ute? Har ingen att skriva med.

jo..jag tror såklart att värmen å solen får även den mest inbitne data-användare att gå ut en sväng..
själv e jag i en period då jag har svårt får å uttrycka mig å få saker gjort å tänka klart…å då är jag nog ej så aktiv här .. men msn finns ju.. finns en tråd där några av oss lagt ut sin msn adress om man vill lägga till nån å chatta .. en bra grej det med,,,
vad ska du göra i dag då?
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Jag är här oxå
hela långa dagen…ligger o solar på balkongen, men rastlös som jag är så tittar jag till datorn emellanåt..
Sitter mest inne. Orkar inte med värmen och pallar inte att ligga och sola.

jag gillar inte värmen…är inne så gott som hela dagen… kollar här en miljon ggr…o tycker det är lika dött som du tycker…

#4 Jaa, dött är det verkligen här inne
…tråkigt, jag saknar er jue!!
Ja det är trist. Kollar också en miljon gånger.
Skall iaf åka och hämta mina större tjejer idag. Dom har varit hos en stödfamilj.
Förlåt att jag har "lämnat" dig trippelmamman, men jag har en vovve på besök!… Den där dvärgpinschern jag berättade om.. Så all tid går åt honom.. SÅ jag har inte velat sitta framför datorn..
Hatar solen.. det är varmt och drygt och jobbigt och blää䨨aää oich alllllt!!!!!!!!! 
Han var min sängvärmare inatt.. Hans huvud låg bredvid mitt… Såååååååå mysiiiiigt!!!! Han gillar att slicka under mina armar… (armhålorna alltså!
).. Han gör inte det på någon annan… Han kanske gillar min svett… HAHAHA! Skojar bara.. men han har nog helt enkelt samma deodorantsmak som jag!!! 
Fast det kittlas när han får sina ryck och börjar slicka mina armar och armhålorna…
Då får jag lugna ner honom lite… hihiihih
Han är som jag!!!! HYYYYYPER!!!!!!!!!!!!!
Men han är lugNARre när man gosar med honom!
Men jag bifogar en bild på Leo! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Vilken ovanlig färg för en dvärgpinscher. De flesta är väl helt svarta med lite bruna inslag eller? Fin är han, ser jättegosig ut 
#8 Tror inte att det är en ovanlig färg.. 
Kanske många som har svarta med bruna inslag som du kallar det! 
Tkr itne heller att jag ser så många dvärgpinschrar nu för tiden.. ellre överhuvudtaget!
Minns en alkis som hade en liten go dvärgpinscher och hjälp vad denna hund fick lida. Vi ringde polis och flera andra ställen men det fanns inget att göra tyvärr. Stackars lilla vovven 

#10 Näe, sånt blir jag så ledsen av att höra
…vad maktlös man känner sig då när man liksom gjort allt man kan och ändå så räcker det inte
Lilla vofsen..hoppas att han har fått komma till en snäll familj och inte lider mer nu..

hyper vovve å hyper tös.. skojigt värre ni har där hemma dåår..underbart att ni kan slappna av tillsammans i alla fall.. jag måste komma i gång snart.. nått tips jag kan få..har grov ångest i dag..
Vad vill du ha för tips?

få mig att komma i gång.. få min ångest att ej vara på väg ut genom mitt bröst..

okej,,,,ingen fara gums…kram till sig…å alla andra
Det enda som brukar hjälpa mig med sån ångest är typ Xanor eller Sobril och helst sova bort eländet
ät Ahlgrens bilar!

#15 Gumman vad jobbigt, har du inget att ta mot eländet?
Mitt råd jag fick av min förra psykolog var djupandning..men jag själv tyckte inte det fungerade nåt vidare…jag börja bar grina då istället o allt blev ännu värre……men det kanske fungerar på dig?…men du har nog redan testat den varianten antar jag.
Det enda jag tycker fungerar på mig är tramadol men det är ju ingen hit att knapra på för ofta
Hoppas du mår bättre snart i alla fall *kramar om*

tack alla goa människor för stöd å tips
det där med sk medveten närvaro förrvärrar allt för mig med..å det grövsta så nej tack..
har bara attarax hemma… lägger det sig ej snart tar jag en till.. för det blir för jobbigt å bara andas annars..
jättekramen
Atarax *fnys* det ger ju ingen effekt alls på mig
Inte vad jag kan känna i varje fall.
Hade du bott lite närmare skulle du fått något av mig som lindrar. Usch, den där förbaskade ångesten är hemsk.
Kram på dig Svea, önskar jag kunde hjälpa dig

aspie,,du hjälper ju.. du finns så svarar å tröstar,,kram å tack
Tack Svea, men önskar jag kunde göra nåt mer
KRAM 

det e ju bätte å göra nått än ingenting.. å jag uppskattar tips,stöd å kramar,,så tack.. å kram
Oj vad ni har skrivit medans jag var borta. Har hämtat flickorna från stan och sen har dom varit i poolen. Vi har nyss ätit och ungarna sitter nu så stilla och fint med varsin påse lördagsgodis.

mysigt trippelmamman…
Japp så jag sitter här och skriver i min blogg och hoppas på att någon skall svara på mina inlägg här (egoist jag vet)

Jag har ägnat dagen åt tvätt…. och handla, har varit iväg tre gånger för att handla och ännu har jag inte fått hem ntt tvättmedel=p
Sen var jag ute en sväng och läste, det var för varm för att sitta inne.

okok.. blogg.. släng ut adressen igen vet jag..
Klicka på mitt namn under alla inläggen så kommer du dit. :)

okej,,, smart där trppelmamman…
#33 Det har jag me gjort. Brukar försöka att sola men det är liksom lönlöst när ungarna håller på som dom gör. Det går inte ens fem minuter innan det gnälls och skriks och bråkar.

Jag går ut men försöker hålla mig i skuggan, så mycket skönare=) Framförallt när det fläktar lite.
Idag har jag suttit i skuggan hela tiden. Utom när jag måste rasta hunden, men det blir inte långa prommisar, klarar inte det nu.

idag har jag vart hos tandläkaren…. o min killkompis kom o hämta grabbarna för att bada… o ja kan inte följa med…. min mage bråkar med mej o ja behöver ha en toa på minst 2 meters avstånd… 
Dotera är hos en annan vän o ska sova där inatt…. o gubben jobbar…o ja tror ja dööör i värmen snart… o mina fiskar lider nog lika mycket som mej… 
#37 en kall kram till diiig / MVK EVERT

tackar evert 
Vet du vad MVK står för? *har hittat på det själv*
Jag har varit med till stranden men mellersta tjejen på hennes simskola. orkade inte vara med på den äldsta för minstingen sprang omkring.

#40 Med Vänlig Kram?
eller Med Varma Kramar?
#42 Wooow!
näääästan rätt.. ska vara "med vänliga kramar" x)

Idag var jag tvungen att dammsuga, det såg förj*vligt ut här hemma. Svettigt värre, speciellt som jag var lite småbakis också.
Kom i säng vid 3-tiden…