just nu..
Just nu känner jag mig deppig!
Vill bara lyssna på hög musik och glömma det här livet ett tag..
Däcka till lite sprit vore inte heller fel.. Bara försvinna ett tag..
men jag antar att jag inte borde det heller..
bara att stå ut som vanligt.. 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Japp, försök att stå ut, gosiga lilla Malin, för alkohol för inget gott med sig.
Ibland känns livet verkligen "skit" men du vet lika väl som jag att det snart kommer att kännas bättre
*Bamsekramen till dig*
Tack, du har nog rätt…
#2 Japp, fråga en gammal kärring som redan suttit i "skiten". Alkohol är inget bra alls och är alldeses för lätt att ta till när man mår dåligt tyvärr.
#3.. ja, det är nog det… Får äta lite AB och dra fram Evert..
Fast jag vill inte vara Evert… Jag vill inte äta AB..
Jag vill bara vara Malin… Men det orkar jag inte.. så vem ska man vara? Ingen?
Vill inte vara ensamma Malin.. Vill inte vara inåtvända Malin.. Jag vill inte vara Malin som bara går runt och stör och pratar HEEEEEEELA tiden och aldrig kan hålla käften..
Du kan ju vara Malin ändå för Malin har rätt att må dåligt hon oxå. Malin måste inte alltid vara glad och på toppenhumör.
Den glada Malin kommer fram så småningom ska de se. Låt Evert vara där han är för Malin är bäst 
Visst är det svårt att hålla käften ibland Malin. När jag är ute bland folk så går käften som en kulspruta, men jag har kommit på att det är för att jag är nervös och orolig bland andra människor. Och så får jag ångest som heter duga efteråt.
De som tycker att du stör ska du inte bry dig om. Det finns andra som gillar dig i varje fall.
Själv vill jag så gärna vara omtyckt av alla men har insett att det går inte att få alla att gilla en. Du och jag gillar ju inte heller alla vi träffar eller hur?
Kram till Malin
jag vet inte om jag är osäker… men jag tkr om att babbla!
Kommer på massa tokiga idèer .. det är det jag babblar om… inte för att nån lyssnar på mig. men jag tänker helt enkelt högt! 
Du är bra som du är Malin, och att tänka högt är det minsann inget fel på. Var du bara Malin för det är du bra på
Malin… gullunge…
Babbla på du.. Det kan faktiskt vara så att du inte inser att det faktiskt finns människor som tycker du är jätterolig och underhållande…
Du skulle behöva ha en kompis som också babblar så in i vassen. Jag har en sån, och vi babblar verkligen i mun på varandra heela tiden, fast vi hör vad den andra säger ändå, och det kan ingen annan fatta..Vi kan prata om minst två tre saker paralellt med varandra…
Malin, Du är du och du duger… Du har bara inte kommit på det än..