Negativa tråden
Här kan man skriva på samma sätt som i "positiva tråden" fast istället om det är något som är negativt.
Jag inleder då…….. Jag känner mig aningen bitter för att ingen inom sjukvården har sett och förstått mina problem tidigare

o ja e sur för att min besvärliga förkylning inte går över…
Jag är rädd för att kräkas igen! ;( Kräktes 2 gånger i natt.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Jag är sur på mig själv att jag inte är mer jämn i aktivitetsnivån…önskar jag ville upp o alltid studsade upp ur sängen när klockan ringde

Jag e så från djupet av mitt hjärta å själ så väldigt väldigt ledsen över att allt är så tungt,precis allt..Jag sörjer min systerson och jag har ont…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#4 Kraaaaaaaaaam till dig Svea!! Hoppas allt löser sig snart och att din dotter får den hjälp hon behöver till hösten! KRAM
Jag är så fruktansvärt trött och ledsen för att ingen köper vårt hus nån gång! Jag vill flytta nu!

# 5 tack.. det värmer.. kram tebax

idag känns det tungt för pengarna e slut o lönen kommer först på torsda 

jag e slut i huvet å kroppen.. flipprig å snurrig å huvet å kroppen.. jag har för mycket omkring mig å får verkligen ingen ordning på allting/någonting..när jag tror min vara på G med en lösning på nått så skiter sig allt å jag blir så lessen…
i morgon ks jag till läkaren,, å jag hoppas nå fram.. efter läkaren ev samtal med denjag håller kär.. ååååhhh…hej å hå,,
det e inge roligt nu…alls…
så..nu har jag vart negativ i dag oxå

Nu känner jag mig gnällig, ful, fet o äcklig och arg på mig själv eftersom jag sitter här så proppmätt att nästan byxorna spricker och byxknapparna lossnar - att jag aldrig kan lära mig att äta lagom….bara vräker i mig..det är ingen botten i mig när jag har aptit…
Nåt negativt är väl att jag mår skit just nu…. veeeeeeerkligen SKIIIT!!
Jag är fruktansvärt trött på magsjukan som hängt i ett tag nu
Jag känner mig grymt nedstämd o på väg in i en rejäl depression då det tyvärr inte verkar bättre än att jag o sambon verkar vara på väg att gå skilda vägar…
*gråt i halsen*

Jag mår faktiskt ganska bra.
Men, jag är trött på att jämt stämplas.

Idag är jag så himla yrslig och mår småilla…och så ska jag höja dosen idag också…hur ska det gå?!
Froddel:
Tack! Jag vet inte vart jag ska ta vägen med mina tankar o känslor just nu. Allt bara låser sig, o samtidigt raka motsatsen… *suckar*

#17 Usch va jobbigt! Vet inte riktigt vad jag ska säga…finns det nån möjlighet tror du att ni skulle kunna reda ut det?

#13 MEN GUMMAN!
kramar dej i massor….
Froddel:
Jag vet ärligt talat inte! Han verkar redan ha lämnat, typ, eller så… O iaf så verkar det inte ens finnas nåt o bygga på. Han har gett upp, o det hjälper inte att jag är den enda som kämpar. Funkar inte så!
Linhof:
*gråter ut i knät*

phernilla *kramar* det är inte en svacka då?….en dal som inte vill övergå i en platå….
Linhof:
Njae, det är det nog inte! Han anser att jag är för svartsjuk. Men grejen är den att han nyligen var på en resa o där skaffade sig tre nya tjejkompisar, varav bara en av dom är singel, o denna sms:ar han samt facebookmailar hela tiden, varje dag. O han tycker det äår konstigt att jag reagerar på detta. :/
Svarar inte hon på hans mail så mailar han igen o liksom jagar ikapp en konversation som hon inte svarat på på 2 dagar, eller så…
O nu skickar dom sms efter att han gav ut sitt nummer till henne, o det känns förjävligt.
O han tycker att jag ska känna att jag inte har nåt att oroa mig för.
Men nu är grejen den att han är en sån kille som gått från förhållande till förhållande, o träffat nya i ett förhållande, gjort slut, direkt påbörjat nästa förhållande, osv….
HUR ska jag klara av att då känna lugnet med nya tjejkontakter, speciellt då han är såååååå på dom direkt…? :/
Fortättning:
O han säger att han inte vill att vi ska göra slut, han vill kämpa o ge det en chans o se om vi kan hitta tebax till dom känslorna vi hade för varann från början (mina är fortfarande domsamma, hans som förändrats).
Men jag tror detta är bullshit o han letar en anledning att göra mig så arg, irriterad o ledsen att jag gör slut, så han slipper! För han sa rätt ut till mig igår att även om han hade velat göra slut med mig så hade han inte vågat det, då han inte vill se mig ledsen.
Hmm liksom?

#23 Ok, det låter ju som han försöker lägga hela ansvaret på dig.. Men du, jag tycker verkligen att du har all rätt att reagera på hans sätt med den andra tjejen. Sånt sårar ju
.. Vill han kämpa för erat förhållande så tycker iaf jag att han får lägga ner den intensiva kontakten, som det verkar vara.
Är rädd för att spåren av magsjukan fortfarande känns av på fredag när jag ska flytta.

Nu är jag helt dränerad på energi, trött, sur och irriterad efter att ha pratat med en av mina systrar. Mun gick i ett på henne och jag fick bokstavligt talat inte en syl i vädret, efter 20 minuter kunde jag knappt ens ta ton o säga att: 1) Det här blir dyrt för jag ringer från mobilen. 2) Nu måste jag lägga på och gå in och då blir det dålig täckning och bryts!………….gaaaahhhh
!!!
Känns som allt blev dåligt på ett par sekunder igen jag är sjukt utråkad, sitter här och smsar folk sviker som vanligt, Ingen uppdaterar sina bloggar ingen skriver på msn det finns absolut nothing att göra, själv är jag osocial o det går inte att få upp bilder, åh vad jag är utråååkad!!
#28 Sms:a mig då?
jah har också tråkigt!
mejla om du vill ha mitt nummer.. har opckså gratis sms! :)

att jag ej lycktas hitta en kattsand som mina katter vill gå på å som inte luktar så förbannat mycket kiss så fort en katt kissat på lådan!! :( :( :(
att jag ej kommer i gång efter mötet i dag med FK & AF,energin e slut å jag har saker jag måste orka göra i dag..
att mina fika kompisar som jag pausar hos ibland ej orkar/vill fika i dag.
Att min handläggare på FK behandalde mig som om jag vore oerhört befriad från en egen hjärna å att hon talade till mig på ett idiotisk sätt…
#10 Froddel: Det där känner jag igen såå väl. Man blir så trött på sig själv och ändå fortsätter man att svulla. 
Är ledsen för att en person hatar mig trots att jag inte gjort denne något ont 
Jag e sur, över massor..

Att min sambo mår skräp just nu så att jag får ta dubbelt lass av hushållssysslor samt hjälpa honom med hans tvång.
Att jag inte orkar duscha… inte nu.. det är jobbigt att bli blöt.. spec när man kliver ut ur duschen.. känns suuuperjobbigt! 

börjat med en till medz å i dag kom ångestpåslaget ..å jag mår så in i helvete dåligt..vet att det e förhoppningsvis övergående å om jag orkar hålla ut så kan det bli bra i slutändan.. eller så får jag testa ny medz å göra samma resa igen..å igen.. men det e fan så jobbigt just nu..å jag kan bara inte komma i gång.. jag måste verkligen det nu.. hhuuaa…..mår riktigt bajs i dag.

#35 Jaa, visst är det jobbigt!! Det är det som gör att jag drar mig för att ställa mig i duschen, det är så jäkla mycket torkande o smörjande och påklädande efteråt…..*pust*
#36 Vad är det för medicin du börjat med Svea?

# 37 nån depp medz…blir väl bra i slutändan
???

#38 Ok..hoppas det inte tar alltför lång tid.

Tack goa Froddel..kram

det är varmt
o mina fiskar svettas!!! får isa dem hela tiden 

#41: !! Hur isar man sina fiskar och .. varför och oj!
Är ilsk och irriterad till tusen så det är nog bäst att hålla folk på avstånd och hoppas ingen kommer med fula påhopp igen för då j-lar exploderar jag 

#42 man hystar ner isklampar i akvariet… för att det är för varmt i deras vatten…. det skall vara 26 grader men är för tillfället 30 = alldeles för varmt…
#43 Jag kan döda dem för dig!!!
Stoppa upp ahlgrens bilar i näsan på de… Det får de flesta att tystna!

har djävulusiskt ångest pga alla förbannade räkningar å papper till FK osv,, jag hinner ej med å blir så stressad å mår piss..
en dotter som e ggrr.. för hon har tråkigt å ingen å åka å bada med.. jag ska släppa allt å åka med henne..
hon e kansjobbig precis just nu.,.
snart ut å handla oxå…blläää för ångest å tjatiga ungar
#46 Om jag hade bott närmre så skulle jag gärna åkt och badat med henne! Har också tråkigt! 
Malin, bra förslag! Några av Ahlgrens bilar i deras näsa funkar nog bra, men de får inte smaka 

KOM HIT Å RÄDDA MIG MALIN!!
#49 Bor så långt borta!
….
Usch ja Svea, hur ska man räcka till för sina egna barn när man inte orkar med sig själv.
Det är ett stort mirakel att jag fortfarande lever när jag tänker tillbaka på åren som gått 
Kram på dig
#51… Ja, det verkar vara jobbigt.
Mina föräldrar har ju haft svårt n¨r vi var småå… De hade ju ingen som passade oss osv osv… Vi är 4 barn och de bara 2… Jag, syrran och andra syrran misstänks ha diagnos.. och då borde det vara ännu jobbigare!

alla har vi vårt eget lilla helvete här på jorden å det går ej att jämföras tycker jag.. utan alla ska få känna som man känner å jaa.. det ska respekteras.. det e tungt å leva på många olika sätt å vis.. å jag e så glad att ni alla finns.. kram till er!

#44: Ohå! Bara det inte blir för kallt för firrarna..
Jag är så jävla trött och seg och blääää på Lidl för att de inte hade cola zero, de jävlarna.

Jag börjar känna mig lite låg igen
hoppas det försvinner snart för jag vill och orkar inte krascha mer..

#54 ja hoppas de klarar sej i år…. men det är ett evinnerligt springande i frysen
jag känner mig så fruktansvärt ledsen för en vän till mig miste sin man häromdagen i levercancer som spridit sig till lungorna…
Det tog bara fem veckor från de hittade cancern tills han dog… RIP Tommie, och Lena och barnen jag tänker på er…
Froddel, jag hoppas också att du slipper krascha och att du snart mår bra igen!
Fyrpihls, så tragiskt!
Glömde ju det jag skulle skriva…
Det negativa är att min mage blir så jädrans uppblåst på sommaren. Känns som en ballong. Inte kul! (Har IBS så det är väl därför kan jag tänka mig)

Jag är ledsen för att min pappa har lungcancer. Sån som inte går att operera, så han ska få strålning och kanske cellgifter.
Sen är min katt helt knäpp just nu. Hon springer omkring och ångestmjärpar.. Undrar vad det betyder.

förbaskade unge
har en son på tvären! o det gör mej vansinnig…. ska vara på fritids om 25 minuter…o ja har inte ens fått upp han ur sängen…. vilket han vägrar….vill inte…o när han inte vill…så blir det oftast så…
Annars så blir hela dagen förstörd för oss andra… o det orkar inte jag med… *suck*

Eftersom vi fick en ny tråd för juli så tar jag och låser den här då.