Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1169 ggr
linhof
0

impuls...kontroll...eller okontroll?

impulser…. kan vara positiva…och negativa.

Svåra att avstyra…o väääldigt lätta att följa.

Kompisen har en tröja där det står: att tänka efter före är som att torka sej i röven innan man skitit!

Precis…. så är det… meningslöst!

så era åsikter om bra o dåliga impulser…please, dela med er Kyss

Svea-
0

jag har vart enormt impulsstyrd,, det har resulterat i många kaotiska situationer osv.Men oxå väldigt roliga situationer.

i dag med mina medz e jag glad över att kunna tänka efter före… men visst blir det oxå en aningen tråkigt.. men det tar jag gärna.. för mina impulser styrde mig förr..

krammm

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

HannaM
0

Jadu, jag är lite olika beror lite på. Som det mesta annat men oftast jag nog impulsstyrd.

JohannaEkroth
0

När jag får för mig någonting måste det ske nu. Det kan vara bra och dåligt.

Bra var det då jag jobbade 8 mil från mamma och hon ringde och hade blivit rånad och knivhotad i sin affär. Då stack jag utan att tänka till chefen och sa att jag måste dra. Och tog mig till tåget genom att missa första bussen, så jag sprang för att hinna med anslutningsbussen. Den åkte precis när jag var framme. Jag tänker inte missa tåget och få vänta en timme på nästa…TAXI!… Kör mig till tåget, fort!

Skam den som ger sig.

Annars har jag ju varit med om många pinsamma situationer då man har hasplat ur sig saker uten att först tänka efter.

Dåligt är det ofta då mycket av det jag gör leder till osämja och bråk…

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Froddel
0

Jag kan vara rätt impulsstyrd emellanåt..framför allt när det gäller att spendera pengarSkäms..har alltid haft en dålig ekonomi och detta gör det ju inte bättre direkt.

Och vill jag göra eller ha något så vill jag det direkt!

JohannaEkroth
0

#4 Pratar du om mig?! Tungan ute

Froddel
0

#5 Hihi, du har samma problem hör jagFlörtTungan ute

linhof
0

#4 har vi inte alla detta problem?Oskyldig

HannaM
0
JohannaEkroth
0

*tar alla i hand* Puh, skönt att inte vara ensam! Tungan uteSkämsOskyldig

linhof
0

#9 asgarv! Skrattande

alla som e här är väl såna åtminstonde…o det är mång händer Flört

HannaM
0

vi tar arann i hand och dansar runt i ring.. sen går vi ut och gör avmed våra apengar=p

Mysan59
0

Samma här, vill jag ha nåt, så ska det vara NU Flört

JohannaEkroth
0

#12 Jag med och blir sur om jag inte får det. Spelar ingen roll vad det är. På mamma kunde jag tjata och tjata tills jag fick min vilja igenom. På min sambo fungerar inte det och då blir jag sur och arg och vill ämnas för att han har förstört mina planer. Tungan ute