Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 1526 ggr
[aspie]
0

Minns Michael Jackson på tv

Följ, om du vill M.Jacksons begravning/minnesceremoni på tv (tv 4)

Mysan59
0

Jag tittar lite då och då. Eller rättare sagt, jag ser TV härifrån datorn…

[aspie]
0

Är det nån som vet varför de sparade hans hjärna? Nån slags forskning?

phernilla
0

Aspie:
Min 11-åriga son har hängt med i alla nyheter vad det rör Michael Jackson, han sa nåt oim det igår, att han kommer begravas utan hjärna för att han skänkt den till forskning, eller nåt sånt. Fast själv förstår jag inte vad som ska vara så speciellt o unikt med just M.J.'s hjärna, men… Det lär la komma fram i nyheterna allt eftersom? :)

zahra
0

jag tror dem ska undersöka den,nog därför,men media skriver väldigt mycket som inte stämmer heller,men just detta sa dem ju också i tv under minnes cermomin.Var det nån mer än jag som grät,kunde tnte sluta,jag skrev en text till honom på poeter.

phernilla
0

Zahra:
Jag hade inga problem med att hålla tårarna tebax, ända tills underbara lilla Paris sa sina sorgsna rader till sina älskade pappa, då brast det för mig! Fy så hemskt, stackars barn… Jag hoppas att hon valde att hålla tal själv o inte blev puschad till det, för det är inte helt enkelt med den pressen som kommer utifrån då alla ser, nåt så privat som ens farväl av sin pappa… I "national tv", liksom… Tungt!!

LenaR
0

#4 Precis som phernilla, när lilla dottern kom med sina ord, då började jag lipa.Men bara då!

#5 Det lät äkta!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Mezzzanina
0

Jag tyckte även att Steve Wonder lät äkta.Jag fick lite tårar när han spelade och talade.

zahra
0

phernilla

jag grät när Brooke pratade om michaels och hennes varma vänskap,hon berättade om honom som person,men jag tycker det är synd att han hyllas nu,och inte när han levde,

Mezzzanina
0

Håller helt med dig Zahra.Sååå synd att han inte hyllades mer i livet.Känns ganska så osmakligt när man får höra att de nu säljer tröjor, skivsamlingar osv som går bra nu.

phernilla
0

I dagens tidning står det att dom ska undersöka hjärnan för att kunna fastställa dödsorsak, samt utreda om han dog av en överdos, samt om eventuella sjukdomar. Familjen har nu skjutit upp begravningen i väntan på hjärnan, för dom vill inte att han ska begravas utan sin hjärna. O sen står det oxå att dom inte är överens om begravningen på neverland ranch, för michaels mamma säger att han inte ville begravas där…

Står i dagens GT…