Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 723 ggr
Emaljoh4
0

vill också blir käär

Jag vill oooockså blir kär/förälskad (eller vad det nu heter).

Jag blir liksom inte kär… Sen vill ingen vara tsm med mig.. Jag har för udda beteeende för att nån ska tycka om mig! Rynkar på näsan Ska nog börja blir den inåtvända som säger ett ord per år ungefär.. suck!

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Froddel
0

Nä Malin.

Jag tycker du ska fortsätta att vara precis den du är. Skulle du "göra om" dig och spela nån annan för att bli omtyckt så blir allt bara en teater. Om någon då skulle bli kär i dig och du inte är ditt rätta jag skulle allt bara bli fel!

Fortsätt bara att vara Malin, du duger precis som du är..och vad det gäller kärlek så brukar det oftast inträffa när man minst anar detFlört

*kramar om*

Emaljoh4
0

#1 Fast jag känner mig för galen….. Så galen att jag hatar mig själv. men jag kan inte ens låta bli att vara galen!!! Rynkar på näsan Jag vill vara inte-galen eller konstig eller nåt mer………

Froddel
0

Jag tycker iaf att du verkar gullig och roligFlört

Emaljoh4
0

Jag är väl snäll och sånt… är väl bara för högljudd och överdriven.. och vem vill vara tsm med n sån? Obestämd

LenaR
0

Någon som är blyg och tillbakadragen själv, och kan leva ut genom dej? (Jag dras till utåtriktade män…)

Jag tycker också du verkar supergullig!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Emaljoh4
0

#5 Jag är egentligen blyg.. Men när jag är Evert så är jag inte så blyg….. av nån anledning.

Jag är inte utåtriktad.. Jag är bara störande för allmänheten. går ju runt oh skriker m.m… vem faller för en sån?

[aspie]
0

Jag kanske oxå har någon, typ "Evert" i mig, för jag är minst två olika personligheter beroende på om jag är ensam eller ute bland folk.

När jag är bland folk verkar det som att många tycker jag är störande , men en del gillar mig konstigt nog. "Normala" människor verkar ha svårt för mig, medans "Udda" människor verkar gilla mig.

Kanske skulle kalla min andra personlighet för "Olivia" då, för det fick jag heta när jag var ung bara för att jag älskade oliver

LenaR
0

Aspie, är jag udda då som gillar dej? Kyss

Är man en människa som tar kärleken på allvar kan det ta lång tid innan man hittar någon. Men Malin, du är så himla gullig, rätt vad det är kommer någon pojke att upptäcka det och falla som en sten! Jag lovar!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Emaljoh4
0

Men då är han ju stendöd !! Gråter

[aspie]
0

#8 LenaR, Jag vet inte om du är udda, he he, tycker du verkar helt normal Skrattande Glad att du gillar mig. Gillar dig oxåFlört

Malin gumman, jag tror oxå att det kommer att bli så som de andra säger. Helt plötsligt en dag som en blixt från himlen så är du jättekär. Ibland går det fort och ibland tar det lite längre tid innan man blir kär.

Du kan bara luta dig tillbaka lugnt och stilla och njuta av det du har nu, för din kärlek kommer en dag då du minst anar det Flört (Spännande!)

Ett ordspråk: Väck inte kärleken förrän den själv vill

KRAM

Emaljoh4
0

Jag då Aspie? :) Jag gillar också dig!!!!!!! :D <3

[aspie]
0

#11 Men Lilla gumman då, Helt klart gillar jag dig oxå Flört KRAAAAM

Emaljoh4
0

Skrattande Nu blir Malin, Sven, Klas-göran och Evert glad! Skrattande

[aspie]
0

VA! är du en Sven och Klas-Göran oxå Förvånad

Emaljoh4
0

#14 Njjjaaaaaaaa *funderar* Ve tinte om det är flera personer än mig och evert..Men det är Everts smeknamn :)