massor å åter massor av måsten i dag.. vet ej hur jag ska orka eller hinna.. svetten rinner i floder pga nya medz å värmen såklart…känner mig allmänt förvirrad å stressad…bbllääää för i dag..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Måste verkligen städa, det är varmt och jag är inte stabil, maken är fortfarande tagen av förkylningen. ser inte hoppfullt ut på städfronten.
Usch, jag måste också städa. Plocka undan på diskbänken, hänga tvätten i tvättmaskinen, göra rent åt sköldpaddan och sedan dammsuga. GAH! Allt innan 16:00.
Hatar att jag skjuter på saker helatiden. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

har ej kommit i gågn ännu.. tagit ut hundarana..suck..fan…hata hata hata.. å ej komma i gång

det är varmt! 
Det är kvavt och tryckande, så jag har sovit mest hela dan och känner mig helt väck..
Nu är hela mitt liv på väg rätt ner i skiten. Funderar allvarligt hur jag ska kunna avsluta ALLT

Håll ut goa fina Aspie, även om det känns hopplöst nu så kommer det kännas lättare framöver..
Är det nåt som har hänt?
*skickar över den största kramen som finns*

Jag har tokångest nu…uuuuuuh
j***a biverkningar!!
Det finns inga fler utvägar och ingen hjälp att få. Det går käpprätt åt…
Glömde säga tack Froddel… TACK *kram tebax*
Säger som Froddel, Håll ut aspie!!!
Kramkramkram!
jag känner mig helt depp idag för på ett annat forum som jag brukar vara inne på så har jag som vanligt klantat mig och skrivit rakt ut vad jag gör och tänker och det blir ju så j….a fel då.
man ska INTE säga vad man tycker och tänker…
Men det råkar ju jag hela tiden… Har så svårt att inte säga rakt ut vad jag tycker
#10 Det finns ALLTID en väg, fast man ser den inte alltid i dimman…
Kämpa på så ser du snart stigen igen… Kramar om
Denna gången verkar det kört för min del. Personlig KK och ut på gatan eller sakta svälta ihjälp eller hmm, just det

men mamma!!! nu blev ja ledsen…. så där får du inte tänka vet du väl.
begär skuldsanering…eller nåt va det nu kan vara som behövs….
vadsom helst… men inte det! 

idag är ingen bra dag… för många jag tycker om mår dåligt 
Kramar alla er hårt o länge…

att jag ej lyckats betala mina räkningar pga av min ångest å att det saknas pengar å jag mår så för jävligt över det..hatar sånt här…

att jag oxå precis fått samtal i från kommunen ang min dotters skola.. dom betalar INTE någon skolpeng utanför vår kommun eftersom det verkar som om skolan uppfyller kraven.. det gör dom inte.. enbart på pappret ser det ut så.. tex har hon INTE nått målen i grundämnerena vilket är en sorts skandal i sig å visar oxå på hur skolan INTE uppfyller kraven kring min dotters skolgång…

jaaa…here I go agin…
kom ej i väg på ett möte i dag.. kom bara inte i väg..

Hela mina händer är fulla av stresseksem…det kliar, svider och gör ont!!

att jag inte finner någon lösning på störningsbrevet från min bovärd ang min tomt.. det maler runt i huvet å allt bara växer av alla måsten å ångesten gnagar inuti mig å hånskrattar gott.. ångesten växer sig stor å stark jag blir mindre å mindre,,
vill bara ha okej liv å vardag……
#21 Stresseksem är så himla jobbigt. Igår hade jag sånt kli på kroppen, speciellt på ena armen. Hudläkaren har sagt att jag inte får ha naglar och klia mig så jag tog en gaffel och rev på armen så huden nästan gick sönder.
Ångest till tusen idag oxå och inte verkar Xanor hjälpa heller. Ska kanske ta en till

#23 Så där är det med mina ben, kliar å kliar och det tar aldrig slut….jag brukar också ta en gaffel ibland, eller vad som helst bara det kan rafsa till ordentligt i huden (nagelbitare som jag är så har jag ju inga att klia med)
Idag är jag så trött så trött, det är som en enda gegga i huvudet och jag får ingenting gjort!

Ska ut och åka tåg.. jag gör det ofta men är ändå lika nervös varje gång.. int emissa tåget, hamna på rätt tåg, rätt vagn… biljetten med (även om jag åker med moobilbiljett nu så är jag nervös)…

jag är trött! behöver mer än 2,5 timmar sömn på 2 dygn! 
men kan ju inte gå o däcka i sängen…måste ha koll på lillfisen….

Håll dig kvar Aspie.
Tack Tommy och välkommen hit 

Min sambo tycker att jag är asjobbig när jag är uppvarvad och stressad 
(jag själv tycker att han är en sölkorv!!
)

jag tog ut mina dreads idag…. fast jag får väl göra om de senare….