MÅSTE FÅ VISA EN BILD!!VARNING SUPERSÖT!!
Här är en bild på en av valparna vi har till salu.Fyra valpar blev det och tre är tingade,här är den underbara Ernst / Buddha!!
Jaaa..kärt barn har ju många namn!! hihih…
Flera bilder kommer jag lägga upp i mitt album om ett tag,på alla valparna!
E HAN SÖT ELLER?!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Ge mig. 
Nä skämt och sido så vill jag ha en hund. Mycket för att jag är "ensam" (vuxen) och behöver komma ut och röra på mig och inte sitta inne och spä på med min sociala fobi. Att få ta hand om någon som inte gnäller hela tiden.
Himmel vad fin! Vad är det för ras? Power puff?
Men åh så vacker! Jag vill haaaaa. ;)
*fallit pladask*
Gud så söt! Jag bara älskar hundar! (och andra djur) 

jaaa… han e så söt,,å underbar.. vill ni se en bild på alla 4 vapparna?Blandis valpar är dom.. 75& powder puff & 25% papillon.. pappan finns att se i någon av mina album..ozzy heter han.. min underbara ozzy…kram
Ja ja ja ,,, det det det vill vill vill vi vi vi!!! Iaf iaf iaf jag jag jag!!! 

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Här är alla 4…Två hannar och två tikar.
Alla utom Ernst / Buddah är tingade.
Jag fullkomligt älskar dom allihopa och vill ha kvar alla men det går inte så nu njuter jag så fort jag kan å e med om så mycket jag kan.
Nova,tiken med ståndöron,Gissa den ljusa tiken & Mattiz den ljusa hannen stannar här i min närhet.Så jag samt mamma & pappan till kullen får träffa barnen / barnbarnen ofta!!Så ja älskade Ernst 7 Buddah.. hoppas du säljs till någon i närheten du med!!
Jag är fullkomligt förälskad i Buddah. Så himla vacker är han! Bedårande! Hur kan det komma sig att just han är den enda som inte är tingad… ;)

jo det var en planerad kull.. å det var 3 stycken som tingade valp redan innan valparna ens var gjorda..äähh..jjaa.. å sen blev det 4 vappar och vi har haft jättesvårt att annonsera ut honom till försäljning via blocket osv osv.. men nu måste vi.. för jag kan tex inte ta in en till hund,även om jag vill .. jag har redan 4…tro mig det räcker…
men buddah,,,åååååååååhhhhhhhhh…så förbannat gooooooooo love him..
kram på er..