Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1196 ggr
JHKA
0

(ot) Vad ska ni göra idag då?

Godmorgon allihopa!

vad har ni för planer för dagen då?
Själv ska jag träffa en kompis och umgås med henne.. Sen ska jag väl packa till Skåne-resan. Glad

Ha en bra dag allihopa!

[aspie]
0

God morgon JHKA Hoppas du får trevligt i Skåne Flört

Här ska det bara städas och åkas till apotek för att få kortison till en av hundarna

Zaphix
0

Har massor med saker att göra idag. Har just gjort rent åt gerbilerna och hamstern. Ska snart fara till sambons föräldrar och bygga ett nätlock till hamsterns akvarie och dessutom ska vi byta bil där.

Sedan blir det raka vägen till stallet och måla boxen, hoppas på att det går relativt snabbt, för sedan ska vi åka iväg till ett köpcenter och köpa lite saker.

Efter det blir det hem till mina föräldrar och byta ut bilen vi bytte föörut. Sedan blir det hem och storstäda.

Imorgon reser vi till Göteborg!!

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

snurro89
0

Jag ska inte göra något speciellt trorjag, Ska gå ut med hundarna kanske, O sen kommer nog Min pappas tjej på middag ikväll…

Puhlo
0

Jag har haft boendestöd, så jag har städat och diskat, men framförallt så har jag plockat undan i badrummet så att de ska få plats att sätta in en TVÄTTMASKIN där imorrn! YAY!!!

Jag längtar, för jag kan inte gå till tvättstugan själv.. Får sån ångest att resten av veckan blir förstörd..  Men nu blir det bättre!! EGEN TVÄTTMASKIN!!

Svea-
0

grovtävvt stugan för att tvätta till marsvien..

plocka i hop lite papper som ska fyllas i osv inför morgondagen..

ska i väg på valpträff typ i kväll..

försöker å få i hop mina tankar om alla måsten inför i dag å alla andra dagar,,,hhuuaa…

ska kolla upp hur jag ska ta mina döttrar till arlanda på bästa å billigaste sättet om ev vecka ska dom till thiland..

ska göra klart till alla marsvien i dag..

å massa annat e uppvarvad å har svårt å hålla fokus…

ha en bra resa å en jättebra dag..

krammmmmmmm

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

HannaM
0

Har vaccinerat en iller och i kväll ska jag hämta en transportbur jag köpt.