Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1466 ggr
HannaM
0

Det här med rutiner

Jag trodde inte alls jag var så beroende av rutiner som jag tydligen är. Sov dåligt inatt och har varit uppe sen åtta för att fixa i ordning tills boendestödet skulle dyka upp halv tio, trodde jag. Jag har två stycken, den ena har varit på semester sen vi träffades första gången och den andra hade en rutin att skicka sms när hon var på väg och sen dyka upp halv eller strax efter. Nu är hon på semester och den andra tillbaka… har inte hört ett ljud från henne men antog att det skulle fortsätta som vanligt men här sitter jag, klockan är tio och hon har varken hört av sig eller dykt upp och det stör mig. Jag känner mig orolig och starten på dagen har blivit helt fel. Vet inte riktigt vad jag ska göra, dom ska ju vara här på torsdagar halv tio… det blir fel annars.

Sen är jag också rätt irriterad både på mig och henne, hon som inte hört av sig och jag som trodde hon skulle komma… jag är så trött och hade behövt sova istället för att gå upp, mutter mutter.

[aspie]
0

*muttrar med dig *Rynkar på näsan

HannaM
0

Vet ju inte om hon tänker komma eller om jag kan gå och handla mjölk så jag får te… fnök på hela alltet!!

Emaljoh4
0

skit i henne och handla ditt te! Flört Sen går du och lägger dgi igen  ^^

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

HannaM
0

Ja nu är det nästan en timme sen hon skulle varit här så nu vill jag ha te, bums. Ska försöka hålla mig vaken under dagen även om jag är skittrött och se om jag kanske kan somna före tolv inatt, det var så länge sen sist.

[aspie]
0

Håller med Malin. Har hon inte meddelat sig så stick vart du vill, det är inte ditt fel HannaFlört

JohannaEkroth
0

Vad får du/man hjälp med av din/sin boendestödjare?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

David
0

Jag brukar ge folk en timme på sig, har de inte kommit, eller hört av sig, så gör jag något annat istället.

Visst kan man bli försenad och saker drar ut på tiden, men jag förväntar mig isåfall att de hör av sig, går så bra med ett snabbt sms eller ett telefonsamtal.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

JohannaEkroth
0

#7 Nä personer ska hålla tider Tungan ute Alla runt omkring mig som lovar någonting. Flört Annars funkar inte min dag heller. Sen om jag skulle vara sen till någonting, det är en annan sak, för jag får vara sen. Oskyldig

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

HannaM
0

#6 Tja lite av varje, det man har behov av. Komma igång att städa, diska, handla, komma ut… lite så.

Nu har jag fått te och livet är lugnt.

sissie
0

#9 Så bra att det löste sig så att du fick ditt te. Håller med de andra att det är viktigt att passa tiderna. Om någon ska komma en viss tid till mig och de inte kommer så visst kan jag ta att de kanske är försenade men jag kan inte ta mig för med att göra något vettigt. Jag går runt som en äggsjuk höna istället.

Själv avskyr jag att komma försent. Kommer hellre för tidigt. Väntar hellre utanför på plats tills tiden är lagom före.

Jag har dock gjort så att jag planerar lösa tider då det går. Typ att någon kommer under eftermiddagen tex. Då förväntar jag mig inte att de ska komma en viss tid och då kan jag göra vettiga saker istället hemma. Folk får ta mig för vad jag är. Jag kanske står med moppen i högsta hugg.Skrattande

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg