Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 1401 ggr
HannaM
0

Jippie! Min läkare slutar!

Dom som har varit med här ett tag vet att jag inte har kommit särskilt bra överens med min läkare och jag har inte träffat henne på nästan ett år nu. Innan dess mådde jag piss varje gång vi träffats och hon har skrivit märkliga sjuintyg och jag har varit allmänt grinig på henne. Nu ska hon hursomhelst i samband med en omorganisation lämna min mottagning och börja någon ananstans. Jag håller alla tummar och tassar jag kan hitta för att jag får någon som jag går ihop med den här gången.

[aspie]
0

Åhh så roligt för dig Hanna. Hoppas verkligen du får en kanonläkare denna gångenFlört

KRAM

HannaM
0

Tja det mesta är bättre=) Vi kom verkligen inte överens någonstans.

LenaR
0

Så kan det vara. Håller tummarna för att du hittar en läkare som du har bättre personkemi med!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

HannaM
0

#3 Hittar och hittar, det blir väl vad det blir. Håller mig kvar vid mottagningen eftersom jag gillar min behandlare. Det finns bara en överläkare och sen blir det väl en underläkare också så som sagt, det blir vad det blir. Men sämre borde det inte bli.

Svea-
0

HÅLLER STENHÅRT TUMMARNA FÖR ATT DET SKA VARA EN JÄTTEBÄST LÄKARE PÅ ALLA SÄTT Å VIS:::DET E JU SÅ VIKTIGT FÖR OSS ALLA!!

KRAM!!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Mysan59
0

Jag hoppas också verkligen att du får en läkare som du kan prata med och som förstår dig!

Vi har väl alla träffat på idiot-läkare nån gång och vet och jobbigt det är.

Tixy
0

Hoppas verkligen att du får en toppenläkare nu! :)

David
0

Det är inte alltid man jublar över att ens läkare slutar. Men jag förstår att i det här fallet var det en lyckoönskning som slog in! Glad

Hoppas verkligen du får en läkare där personkemin stämmer bättre.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

tommy999
0

Jag håller tummarna jag åxå, då vet jag åtminstone var jag har dem.