Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettnpf-tester
Läst 1942 ggr
[aspie]
0

Test på facebook

aspie completed the quiz "hur tänker du om livet ? " with the result Ångest .

Du har ångest , du gillar inte ditt liv och önskar att du var någon annan, du är väldigt osäker och vågar inte testa nytt, du sitter fast. Många känner som du , då är man inte stark , du låter andra trampa på dej. Försök att testa nytt, visa att duu finns och att du betyder lika mycket som de andra, hitta på mycket kul me dina vänner och försök hitta din kärlek , för den kommer hjälpa dig enormt mycket..

Ehhh, tjaha, det var väl inget nytt. Det visste jag redan Rynkar på näsan

Emaljoh4
0

Gjorde också den…

Malin completed the quiz "hur tänker du om livet ? " with the result Älskar livet.

Du älskar verkligen ditt liv , kan bli lite osäker ibland men har det endå hur bra som hälst just nu . någon eller något får ditt hjärta att vara varmt , du är social och gillar att ha kul . Du kan hålla dig till en bra person som inte vill någon illa. Du kanske har din rätta kärlek ? Njut så långt det går , men var försiktig för turen kan vända, då du kommer ligga på sängen och känna det du förut kanske inte känt , kanske ångest . Men kul att du har det bra , FORTSÄTT SÅ !.

Stämmer inte såå bra direkt.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[aspie]
0

Du fick ju ett bra resultat du Malin Skrattande

Emaljoh4
0

Ja :) Men jag älskar inte livet sååå mycket som det står ^^

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

phernilla
0

Har ni länken till testet på facebook?
Jag skulle oxå vilja göra detta testet, men jag hittade
det inte med sökning på "hur tänker du om livet"…

snurro89
0

jag vill oxå göra det.

[YlvaP]
0

Jag vill också göra den

[aspie]
0

Kan inte länka till detta quizet tyvärr. Vet i varje fall inte hur man gör. Ska kolla en gång till

snurro89
0

Du har ångest , du gillar inte ditt liv och önskar att du var någon annan, du är väldigt osäker och vågar inte testa nytt, du sitter fast. Många känner som du , då är man inte stark , du låter andra trampa på dej. Försök att testa nytt, visa att duu finns och att du betyder lika mycket som de andra, hitta på mycket kul me dina vänner och försök hitta din kärlek , för den kommer hjälpa dig enormt mycket..

Det fick jag.

[YlvaP]
0

Jag fick ångest jag med

Du har ångest , du gillar inte ditt liv och önskar att du var någon annan, du är väldigt osäker och vågar inte testa nytt, du sitter fast. Många känner som du , då är man inte stark , du låter andra trampa på dej. Försök att testa nytt, visa att duu finns och att du betyder lika mycket som de andra, hitta på mycket kul me dina vänner och försök hitta din kärlek , för den kommer hjälpa dig enormt mycket.

phernilla
0

Samma här…

**Ångest!
**Du har ångest , du gillar inte ditt liv och önskar att du var någon annan, du är väldigt osäker och vågar inte testa nytt, du sitter fast. Många känner som du , då är man inte stark , du låter andra trampa på dej. Försök att testa nytt, visa att duu finns och att du betyder lika mycket som de andra, hitta på mycket kul me dina vänner och försök hitta din kärlek , för den kommer hjälpa dig enormt mycket.