16 olika personligheter
Såg nyss på TV om en tjej med 16 olika personligheter. Jag har inte 16 olika personligheter men ofta har jag undrat om jag inte har minst en personlighet till. Det känna så

Jag har en massa personlighetsdrag som för en kamp inom mig…Jag är intresserad och engegerad idérik och rätt kul. och väldigt social….Men vad hjälper det….när jag bara vimsar och inte lyckas få nåt gjort….Får bara ångest av att vilja men inte kunna….
Vissa dar kommer jag inte ens utanför dörren….Frustrerande…Villvara
men
fastnar med kopp kaffe….
Hur mår du idag???
#1 Känner igen mig i din beskrivning. Har en massa idéer men får inget gjort, ångest ångest ångest….
Idag har jag ångest som tusan för jag måste bestämma mig för en lägenhet eller inte. Jag vill inte flytta men jag måste =ångestladdat
Hur jag mår idag? Dåligt, skitdåligt. Igår var jag speedad och idag har hela min värld rasat samman känns det som. Vet varken ut eller in

Usch! Jag vet vad du talar om….besölutsångest när huvudet är surrigt och trött. Flytta är ju en stor grej….
Själv ska jag försöka ta mig till tandhygenist….nu kommer jag försent….fastnade framför datorn för länge….och den scrollar….hamnar utan anslutning gång på gång…
Måste sticka….
Det kommer ljusna för oss….tror du inte+
Jo, det kommer nog att ljusna för oss (kanske). Hoppas det gick bra hos tandhygienisten
Tv 3 igår natt vid 3 tiden, det kanske går i repris?