Onödig fakta
Onödig fakta,
visste du tillexmpel att:
Många fotbollspelare tejpar fötterna?
Det är fysiskt omöjligt för dig att slicka din egen armbåge?
Oman är det enda landet på jorden som börjar på bokstaven O?
Världens enda 6 stjärniga hotell ligger i Dubai?
Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat. tillräckligt med ljudenergi för att värma en kopp kaffe?
Kalle Anka var förbjuden i Finland för att han inte hade byxor på sig?
På tio minuter frigör en orkan mer energi än all världens samlade kärnvapen?
På Reklam För Klockor Är den Ställd På Tio över Tio, för då ser klockan glad ut och då vill folk köpa klockan?
Gå in på www.roligfakta.se för mer rolig/onödig fakta
Vet du hur länge jag har suttit och försökt slicka min egen armbåge!

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
jaa de e så irreterande haha

hehhehehehe….skoj…säket nått skit som fastnar i huvet på mig nu…som jag ej behöver ha nån aning om…men "bra" saker man ska kunna glömmer jag bort i ett nafs…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
hih jag med svea , men de här är ändå lite onödig fakta
Haha, jag var också tvungen att försöka slicka min armbåge. Gick inte på något håll alls! 
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Jepp, här är en till som försökte nå armbågen med tungan 
Vet ni att om ni sätter hälen på foten i armvecket och tårna mot handleden så ska ni se att foten är lika lång som er underarm. Det är helt otrolig, men funkar varje gång.
Fast det där med att skrika i 8 år… Är det verkligen så lite energi i ljudvågor? Det är klart, kaffe ska var hett!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Fast detta med att det är omöjligt att slicka på sin egen armbåge, det är inte sant. Min bonusson kan… faktiskt. Hur han kan vrida sin axel så mkt begriper jag inte däremot. Nu är han hos sin mamma ngn vecka till, men jag skall försöka komma ihåg att ta kort på det. Ska skicka till Arla också, då det stått på ex mjölkpaketen nyligen att man omöjligt kan. :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Cattis Ingenting är omöjligt, Allt är relativt 
Mer onödig fakta om koalan: den sover 22 av 24 timmar, de övriga 2 timmarna smaskar den i sej eukalyptusblad o blir hög. Den enda vätskan denfår i sej kommer just från bladen. Det är också det enda djuret förutom människan som kan gråta av sorg. Är också det enda försvar den har…men va ni än gör! ta aldrig på en vild koala….den kan dö av hjärtinfarkt orsakad av skräck 

#9 Låter som en typisk psykpatient=P Man sover på medicinerna 22 av dygnets timmar dom andr aär man hög på andra mediciner=) Vätskan man får i sig är den man sväljer pillrena med…

#6….phu..efter att kämpat för att få upp hälen i armhålan innsåg jag att det var armvecket du skrev…phu…
#11 HA HA HA armhålan, tihi, ja det kanske är lite svårare 
Hur gick det med armvecket då?

Inge problem där inte! Lika lång underarm som fot!!!

hanna! hahahaha… så sant, så sant….
aspie…det är nog fel på mej…. min fot är 2 cm längre…. 
Ja det måste vara fel på dig då Linhof gumman eller så gjorde du fel? hihhihihi

nope….det ÄR fel på mej!
men ja e lika gla för det
vem vill vara perfekt?
Nobody is perfekt
och du är helgo och mysig och snäll och vacker trots att det är "fel" på dig he he he he
KRAAAAAAM

va härligt! då är vi minst 2 helgoa o mysiga människor
Coolt

#20 så söt! o så sann 

#21: Ja, lite Forrest Gump över den. :D
#20 *suck* Jag skulle inte visat den för min sambo. "Nä, det ser du, ingenting är omöjligt, ta och skärp till dig nu"
Med det menade han mitt NPF.
Blä! 
För honom alltså…

#23 ge han en spark från mej….
o fråga honom om du kapar hans ben, växer det ut nya då? eller fråga honom om han tror att en gravt handikappad människa bara fånar sej? tala om för karlsloken att en hjärnskada kan man inte "skärpa till" den e där…vare sej man vill eller inte….
o sparka till HÅRT när du hälsar från mej….
#24 Oj har du käkat taggtråd eller huggorm idag Linhof 
#24 Jag lovar att ha det i åtanke nästa gång.
*kram*

#25…nääää aspie vännen, morsan o godingen min
men ja blir så arg när en del beter sej som om det är en fix ide man fått…..
Vi KAN faktiskt inte hjälpa det….o jag vill INTE ha det såhär (inte ni andra heller) men en del tycks tro att det är självvalt….
#26 jepp
du får skylla på mej hur mkt du vill
*kramen*
Jag kan slicka min egen armbåge! Men å andra sidan är jag överrörlig i kombination med att jag har en låååång tunga…

#28 hehehe… DET hade ja velat se!kan du inte ta en bild? (ja visste att inget va omöjligt!)
jag har oxå en lång tunga o e överrörlig…. men de förbannade axlarna protesterar…. (har nog blivit gammal)
men däremot så kan ja slicka mej på näsan
fast det har oxå blivit svårare sen ja skaffa tungpiercingen….
#29 Jag äger ingen kamera, men skall se om det går att fixa ändå. :)
Näsan når jag också med tungan. Hade också en tungpiercing förut, men jag märkte ingen skillnad med eller utan.
#27 Förstod dig rätt Linhof godingen, men jag kunde inte låta bli att retas lite oxå 

#31 fatta la ja me eller! 
#32 Du är smart du din lilla gosing, hihihi