Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 1151 ggr
Skrutt
0

Jag får en utredning :)

Jag har skrivit här några gånger och frågat ang ADHD och idag har jag varit hos psykologen och blev verkligen tagen på allvar. Dom kommer påbörja en ADHD utredning på mig inom tre månader! Känns så skönt. Troligtvis skulle jag även få KBT terapi till och med innan det.

Skall nog fira med lite Ben and Jerrys glass i kväll att jag vågade mig till psykologen och att hon inte tvivlade en sekund på att jag behövde en utredning. Mina misstankar verkar stämma även om jag inte vet helt säkert än.

[aspie]
0

Grattis SkuttSkrattande

Aspie är avisRynkar på näsan

sissie
0

Toppen! Det är inte alla psykologer som tror på en. Grattis!

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Svea-
0

Allright!!Grattis!!Unerbart!Kram!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Mysan59
0

Skönt, stort grattis!

angeldoll
0

Stort GRATTIS till dig!

Hoppas att allt går som det ska nu :)

Skrutt
0

Tack alla ni skrivit i denna tråden Skrattande och tack ni som hjälpt mig genom att svara på frågor ang ADHD. Kommer nog hänga här rätt mycke. Skönt att kunna prata med er som förstår hur det känns med kaos i huvudet.

Kram på er HELA bunten!! Kyss

angeldoll
0

#6 Ja det är väldigt skönt att veta att man inte är ensam att ha dessa problem :)

Skrutt
0

# Ja verkligen. Även om mina närmaste är väldigt förstående så kan dom ju inte förstå hur det känns i mitt huvud. Dom kan bara utgå från vad jag berättar och vad dom ser.

angeldoll
0

#8 Precis, man vet ju bara själv hur man har det. Tyvärr har dem jag bor nära svårt att förstå mig, bor ca 50 mil från min familj.

villfungera
0

Grattis Skrutt! Förstår att det känns bra att ha blivit tagen på allvarCool

Skrutt
0

#9 Jobbigt. Förstår inte kompisarna?

# 10 Tack jag är verkligen jätteglad Glad

JohannaEkroth
0

Grattis Skrutt!! Foten i munnen

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Skrutt
0

Tack BusHanna Glad

David
0

Jättegrattis! Måste kännas skönt att det är påväg nu…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Skrutt
0

Ja verkligen DavidE Glad Snart så kommer pusselbitarna falla på plats på riktigt.

David
0

Skrutt, om du hinner börja innan jag, så kan du väl berätta lite hur det går till? Vi kan ju hålla varandra uppdaterade om vad som händer på utredninge. För visst är du också över 18? Och tillhör "vuxen-ADHD-utredningen"?

// David

Skrutt
0

# 16 Ja men det kan vi göra, kan ju vara lite spännande att höra om det är olikheter i utredningarna. Japp jag är 23 år.

David
0

#17. Tänkte just det, jag tycker det vore väldigt spännande att se om det skiljer sig mycket åt beroende på vars man bor i landet.

// David

Lostlie
0

Grattis vännen!Skrattande

Skrutt
0

# 19 Tack så mycket Glad